Sniper-Sala-Ampuja

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Sniper-Sala-Ampuja

05.08.03 klo 10:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mitä mieltä leffasta Sniper? Siis tämä Tom Berengerin filmi.... leffalla tuntuu olevan kannattajia ja vihaajia. Itse koin sen positiivisena yllätyksenä. Hyvä toimintaleffa.

Filmer

05.08.03 klo 10:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

sniper on täyttä kuraa siis surkea elokuva. saihan sen leffan halvalla mutta se ei ole sen arvoinen. en missään suosittelisi sitä leffaa kenellekkään. sniper on loistava esimerkki yhden tähden elokuvasta.

05.08.03 klo 10:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hmhph. Nyt en voi taas pitää turpaani ummessa vaan on pakko alkaa puhumaan leffan puolesta. Se on realistinen (suurimmalti osin), se ei sorru liikaan väkivaltaan tai mättöön, siinä ei ole perinteistä jenkkimeininkiä ja siinä oli jopa ihan hyvät näyttelijät. Juonikin toimi. Suosittelen kaikille jotka pitävät toimintaleffoista, ja niille, jotka pitävät trillereistä.

Kustaa

05.08.03 klo 11:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse oon katsellu leffan joskus aikoinaan VHSltä ja muista pitäneeni siitä. Ihan jees meininki. Aika machoilua ja sellasta, mutta hyvää viihdettä. Berengerin parempiin tuotoksiin kuuluva pläjäys.

Filmer

05.08.03 klo 14:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

kaikilla on omat elokuvamieltymykset. jotkut pitävät sniperistä tai ei. minä kuulun jälkimmäiseen. ei voi mitään, kun elokuva ei kolahtanut.

05.08.03 klo 15:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuo on kyllä ihan totta. Tylsäähän se olisi jos kaikki pitäisivät samoista leffoista.

OneNiceUser
2016 viestiä

17.08.03 klo 07:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:

Tossa asiassa oot oikeessa, onneksi saa pitää leffasta tai sitte ei.

Kyllä vissii mä oon nähny ton leffan "ja (muistaakseni) se on hyvä leffa"

habba

17.08.03 klo 13:22 - linkitä tähän kommenttiin: #