Elämäsi viimeinen elokuva

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Elämäsi viimeinen elokuva

pirpana

04.10.16 klo 12:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jos noin surullisesti kävisi, haluaisin olla perheeni kanssa ja katsoa EI elokuvaa, vaan Pieni talo preerialla sarjaa. Se sarja vaan jaksaa lämmittää ja herättää tunteita. Sitä katsottuani tarpeeksi, menisin nukkumaan hyvillä mielin ja valmistautuen jättämään maallisen ruumiini. (Olen ateisti joten ei mitään taivaaseen pääsy juttulaista)

Leffa Timppa

03.04.18 klo 18:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeiseksi katsoisin varmasti sellaisen elokuvan, joka toisi mieleeni monia mukavia muistoja ja joku sellainen, joka on aina ollut suosikkielokuviani. Olen aina rakastanut Simpsoneita ja sarjaa on katsottu monena iltana, jonka takia The Simpsons Movie voisi olla hyvä vaihtoehto. Mutta ehkä se ei olisi tuo, sillä luonteeni mukaan katsoisik jonkin laadukakaamman leffan. Jos elokuva olisi pitkä, voisi hetkestä nauttia vielä kauemmin, jonka takia Hyvät, pahat ja rumat, Kummisetä II tai Seitsemän samuraita voisivat toimia. Toki, kun kyseessä on viimeinen elokuva, voisin katsoa sen leffan, josta kiinnostus leffoihin lähti. Silloin katsoisin Mustan helmen kirouksen. Ehkä hurjan merirosvokapteeni Jack Sparrow'n ensimmäinen seikkailu voisi olla elämäni viimeinen elokuva.

Gregory Von Herpenius

03.04.18 klo 18:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leffa Timppa kirjoitti:

Varmaan vitsailet? Ihanko oikeesti !? XD

Joo, mulla se on Directors cut versio elokuvasta "Ron Jeremy Collection Vol. 1: Extra Cum Edition". Sitten tietysti viimeisenä juomana herran nimikko rommia.

Tyylillä ja hienolla maulla loppuun asti.

abneri

03.04.18 klo 19:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

No kai sitä sitten kuolinvuoteellaan vois laittaa leijuvaan
180" 4D-näyttöön pyörimään Notting Hillin ja vihdoin paljastaa
että itseasiassa vähä niinkuin tavallaan tykkää siitä leffasta.

..Hetkinen..

Niin tai näin,sydämellisesti tervetuloa joukkoon !

Leffa Timppa

03.04.18 klo 20:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gregory Von Herpenius kirjoitti:

Varmaan vitsailet? Ihanko oikeesti !? XD

No jos ihan tosissaan mietitään, niin ei se tuo olisi. Käytin Simpsoneita enemmänkin vertauskuvana ja sen tilalla olisi aivan hyvin saattanut olla esimerkiksi ihka ensimmäinen Star Wars, jokin länkkäri Sergio Leonelta, joku Pottereista tai sitten joku Mission: Impossibleista . Eli tämmöisiä, joita on katsottu jo kauan ja toisi paljon muistoja mieleen. Simpsoneiden leffa on kaukana suosikkileffoistani, mutta sarja on suosikkejani ja halusin heittää, jonkun jota ei oltu vielä sanottu. Pottereitakaan en pidä erityisen hyvinä, mutta ovat olleet aikoinaan minulle tärkeitä. Kunhan saisin kuolla iloisena ja tyytyväisenä.

03.04.18 klo 20:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gregory Von Herpenius

03.04.18 klo 21:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Brutus kirjoitti:
abneri kirjoitti:

EDIT: Epäileekös kukaan muu Tykkiläinen että Gregory Von Herpenius on pirpanan alter ego..? Niin tai näin,sydämellisesti tervetuloa joukkoon !

Itse epäilin kanssa aluksi, mutta en usko. Ulosanti ei vaikuta ollenkaan samalta. Tervetuloa kuitenkin täältäkin!

Minäkö muka joku pirpana? Minen mikää pirpana oo. Kiitokset tervetuliais toivotuksista.

03.04.18 klo 22:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Welcome back Pirpana. :D