Sairain leffa

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Sairain leffa

pera p06

12.04.04 klo 19:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

faces of death. olen vain kuullut tästä. en ole ottanut selvää, eihän tämä sarja ole snuffia.

12.04.04 klo 20:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kröhöm, itse olen sitä mieltä että ns. faces of death- ja snuff-leffat eivät ihan kuulu Tykin aihepiiriin joten voidaanko lopettaa niistä keskustelu? Sitä paitsi saa oikeasti olla todella sairas ihminen ja ammattiavun tarpeessa jos tuollaista ihan huvikseen katsoo.

12.04.04 klo 21:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

Jos otsikko on sairain leffa niin kyllä nuo snuffleffat silloin minusta kuuluvat, joten minusta keskustelua voisi jatkaa aivan vapaasti. Kuulostaa tosin järkyttävältä... :?

Kebottaja

12.04.04 klo 21:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mutta eivät snuff leffat minusta tänne kuulu, koska nehän ovat vai ns. urbaani legenda. Jos joku sellaisen löytää niin ilmoittkakoon, mutta tämän topicin aihehan on sairaimmat leffat, joten ennen kuin snuff leffojen olemassaolo todistetaan, niin niille voisi joku halukas tehdä oman topicin, jossa jaettaisiin huhuja. Vai?

Rakr

12.04.04 klo 21:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hmm...Kaikista sairaimpia ovat kyllä Japanilaiset hentai pätkät. LONKEROHIRVIÖ. Älkää kysykö! Käyttäkää vaikka googlea...

12.04.04 klo 22:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Valtion Elokuvatarkastamon johtaja Matti Paloheimo: "Raiskauspornografian vakavin muoto ovat ns. snuff-elokuvat, joissa kliimaksi saavutetaan tappamalla uhri todella kameran edessä. Aihetta käsittelevät Alejandro Amenabarin Tesis (1996) ja Joel Schumacherin 8mm (1999). On epävarmaa onko snuff-elokuvia koskaan tehty. Myönteinen vastaus lienee valitettavasti kielteistä todennäköisempi."

Teoksesta Seksiä ja väkivaltaa: kysymyksiä elokuvatarkastajalle, jota suosittelen varauksetta kaikille leffafriikeille.

TheShining

17.04.04 klo 20:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä se on itseni mielestä ainakin Pulp Fiction, vaikka pidin kysesetä leffasta.

Low Rider

17.04.04 klo 20:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

TheShining kirjoitti:

Pulp Fiction?
Ei minusta ollenkaan sairas, vaikka Tarantionon vinoutunutta huuomoria nähdäänkin :wink:

Cuomi

18.04.04 klo 16:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Low Rider kirjoitti:
TheShining kirjoitti:

Pulp Fiction?

Ei kyllä minustakaan. En näe Pulpissa mitään sairasta.

10.05.04 klo 02:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sairaita leffoja on Tom Greenin sormet pelissä, joka on myös niin tautisen huono elokuva,että pahaa tekee. Kuka nyt masturboisi hevosta huvin vuoksi?

Meet the feebles ja bad taste ovat sen sijaan huonolla maulla tehtyjä loistavia splattereita ja braindead on mielestäni Jacksonin leffoista kipein. Mutta se että on sairas elokuva, ei tarkoita että olisi automaattisesti huono elokuva. Nuo kolmekin ovat aivan uskomattoman hauskoja pätkiä.
Tuhansia elokuvia oon nähny, ja vaan parissa on alkanu oksettaa tai muuten tullu huono olo. Ja yks sellanen on saksalainen shittipätkä nekromantix. Ei se leimaa ihmistä sairaaksi jos katsoo ns. sairaita elokuvia.

10.05.04 klo 17:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Population1 kirjoitti:

Tuo on todella sairas pätkä, mutta aivan hervoton. Oikeassa mielentilassahan tuo on pakko katsoa että siitä jotain irtoaa.

Ale

10.05.04 klo 18:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Population1 kirjoitti:

Oikeastiko se sitä oria runkkasi? Mistäs tätä Nekromantikia saisi? On jo pitemmän aikaa tehnyt mieli katsoa se.

11.05.04 klo 00:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale, usko mua, se nekromantix ei oo sen arvonen pätkä. Ja se taitaa oikeesti veisata sitä hevosta siinä leffassa. Se on muutenkin ihan sairas ukko tuo Tom Green.

Ja Thoke, ei sellasta mielentilaa ole olemassakaan että se elokuva olisi paikallaan.

Gerba

11.05.04 klo 11:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:

Mistäs tätä Nekromantikia saisi? On jo pitemmän aikaa tehnyt mieli katsoa se.

Voi herättää hieman paheksuvia katseita, jos leffaa menee vuokraamoista tiedustelemaan. Taitaa olla aika underground-kamaa. Jos en väärin muista, niin sille leffalle taitaa olla jatko-osakin.

Rakr

11.06.04 klo 01:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katoin juuri leffan Beyond the Darkness, aika sairas. Italialaista kauhua jälleen.

SpaceCadet1

11.06.04 klo 16:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Peter Jacksonin Braindead oli aika etova hauskalla tavalla, eikä se nyt kummempia vatsakouristuksia meitsissä synnytänyt sentään. Oli siinä ehkä se yksi kohta missä se mummo syö oman korvansa jälkiruokavanukkaastaan :twisted: Kuitenkin splätteriä parhaimmillaan.

OneNiceUser
2016 viestiä

25.06.04 klo 18:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

SpaceCadet1 kirjoitti:

Joo, Braindead on aika sairas, mutta silti pidän siitä. Yleensä en pidä sairaista leffoista....

DELETED

26.06.04 klo 00:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

Kaiser

26.06.04 klo 10:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:

Onkos kukaan muuten nähnyt Todd Solontzin leffoja? Itse olen nähnyt Onnen ja Storytellingin. Rohkeita ja kipeitä mustia komedioita erittäin tärkeältä ohjaajalta.

Welcome to the Dollhouse ja Onni on tullut nähtyä. Ei noista nyt kumpikaan ollut erityisen sairas (varsinkaan Dollhouse), vaikka mustaa huumoria löytyy erittäin paljon. Tosin Onnessa on muutama kohtaus, jolloin ei tiedä pitäisikö itkea vai nauraa :cry: :D Minkäslainen tuo Storytelling on? Pitäis varmaan sekin katsoa joskus.

gggolem

25.07.04 klo 17:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaikki leffat jossa tapetaan eläimiä (ei siis oikeasti) lukeutuu sairaimpiin. Ite en muista ainuttakaan nimeltä, mutta tietysti niitäkin on.
Se Cannibal Holocaust (vai mikä nyt onkaan) minkä jotkut on maininnu, on sitte luultavasti sairain, ikinä.
Ja mitä tulee niihin "snuff-elokuviin", niin mun mielestä toi Cannibal Holocaust kuuluu siihen kategoriaan, jos siinä kerran eläimiä oikeasti tapetaan. Eläimet on saman arvoisia ku ihmisetkin. Ellei jopa ylempi arvoisia....