Paras Bond-näyttelijä?

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Paras Bond-näyttelijä?

02.04.06 klo 17:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

minna kirjoitti:

Se, että hän on ensimmäinen Bondin esittäjä, ei anna hänelle mitään etuisuuksia.

Ei tarvitsisikaan, koska Connery on ilmiömäisen cool Mooren hassuttelun sijaan. :wink:

lotr

02.04.06 klo 17:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sean Connery se bondia on paras esittää mutta hyvänä kakkosena tulee Roger Moore. Conneryllä on vaan sitä karismaa ja sopii loistavasti Bondiksi. Hyvä juttu muuten että Connery ei ole jäänyt bondin hahmoon vangiksi.

Scarface

02.04.06 klo 20:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaipa Se Moore on paras. Tai ehkä Connery. Ei ainakaan Brosnan.

Mutta jos minulta kysytään olisin mieluiten nähnyt sen herran bondina, jonka itse kirjailijakin olisi halunnut.

Cary Grant

03.04.06 klo 15:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scarface kirjoitti:

Cary Grant

Juu kiitos, mutta kiitos ei. Grantti oli kyllä hyvä näyttelijä, mutta tietynlainen kieli poskessa -virne, jota tämä rooli vaatii, ukolta puuttui. Oma suosikkini Bond-näyttelijöistä on ehdottomasti Sean Connery, vaikka kyllähän Mooren ensimmäiset olivat loistavia, ja Timothy Dalton toi hommaan Moorelta unohtunutta rosoisuutta, unohtamatta huumoripuolta...

OutlawPuppet

04.04.06 klo 10:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sean Connery ehdottomasti! Cool ja osaa näytellä huomattavasti paremmin kuin muut Bondia esittäneet. Roger Moore on kai sitten se toiseksi paras. Muut menevät kategoriaan aivan sama.

Mr X

05.04.06 klo 09:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Connery tietenkin. Viiden ensimmäisen Bondin jälkeen elokuvien teko olisikin voitu lopettaa (jos bisnespuoli unohdetaan). Bondin hahmo oli parhaimmillaan 1950/-60-lukujen maailmassa. Moore oli pelkkä vitsi ja elokuvet sen mukaisia.

meze1

29.04.06 klo 23:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

1. Connery (kiistelty ykkönen kategoriassani, mutta silti se ykkönen..)

2. Moore (kiistelty kakkonen...)

3. Dalton (ihan ok Bondina, mutta puuttui huumori ja särmikkyys...)

4. Brosnan (pakko laittaa tähän kohtaan. Puuttuu kaikki mitä oikealla ja aidolla Bondilla pitäis olla. Ei ole särmikkyyttä, eikä huumoria. Yhden ilmeen Bondi, joka on ihan liian yliarvostettu. Ehkä tämän uuden sukupolven myötä, johon kyllä itsekkin kuulun, mutta en pidä yhtään Brosnanista. Täysin tyylitön.)

5. Lazemby (ainoa Bondi, joka OIKEASTI osasi tapella, muuta hyvää ei olekkaan)

Ja nämä arvostelut ovat henkilöltä, joka katsonut jokaisen Bondin ainakin 3 kertaan ja osan Bondeista vieläkin useammin... :D
Ikuinen Bond fani. Sais vain tulla uusi Connery/Moore niin sais Bond elokuvat takaisin sen huumorin ja charmikkuuden...

Holden Caulfield

24.04.07 klo 17:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nostetanpa vanha aihe taas esiin, kun maikkari näyttää bondin uusintoja.
Nyt joukkoon on saapunut uusi kaveri, Daniel Craig. Eli onko mielipiteet vaihtuneet vuosien varrella, vai ei?

Minun listani:
1.Sean Connery (toistaiseksi ainakin listan kärjessä, vaikea nostaa Craig parhaaksi yhden bondin perusteella)
2.Daniel Craig (Casino Royal yksi parhaimpia bondeja ja kaveri uskomattoman äijä roolissaan..)
3.Timothy Dalton (kiistelty tapaus. minun mielestäni molemmat kaverin elokuvat hyvää viihdettä ja Daltonin poika suoriutuu roolistaan hyvin.)
4.Pierce Brosnan (yksi hyvä ja loput enemmän tai vähemmän kuraa. loppuen lopuksi aika tylsä tapaus)
5.George Lazenby (kaveri ei näyttelijän lahjoiltaan niin loistava ole, mutta Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa on erinomainen bondi ja korvaa paljon)
6.Roger Moore (Ärsyttävyyten asti ärsyttävä. Huonoja vitsejä löytyy joka tilanteeseen ja elokuvat täysiä vitsejä. Live and let die ainoa hyvä elokuva. Voi sädepyssy sentään!)

The Wolf

24.04.07 klo 17:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Craigiä en ole nähnyt Bondina, mutta uskallan silti sanoa Conneryn olevan paras ja Brosnanin huonoin. Niin yksinkertaista, että tässä on kyse faktasta, eikä mistään mielipiteistä. :P

mbay

24.04.07 klo 17:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Enköhän ole kantani jo moneen kertaan tuonut ilmi, eli paras on Craig (vaikka sitten yhden elokuvan pohjalta) ja huonoin ylivoimaisesti Brosnan. Perustelut kuittaan samalla tavalla kuin Wolf: Fakta!

Maek

24.04.07 klo 18:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Conneryhän on kyllä selvästi paras bond hyvänä kakkosena tulevat Craig ja Moore. Ihan hyvä Bond on myös Dalton. Brosnan on kyllä aika laimee ei oo semmosta julmuutta kuin Conneryllä, Craigilla ja Daltonilla eikä sellaista playboy asennetta kuin Moorella. Lazenbykin on aika huono.

Elokuvina Bondit meni kyllä kohtuu heikoiksi siinä Mooren jälkeen ja paranivat taas, kun Craig astui kuvioihin.

Schwarzenegger

mbay kirjoitti:

100% samaa mieltä!

leffahullu

24.04.07 klo 19:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

1. Sean Connery (Ei tarvitse selittää)
2. Pierce Brosnan (lähin Conneria vastaava)
3. Roger Moore (ei ole parempaakaan kolmos sijalle)
4. Timothy Dalton (ilmeetön)
5. George Lazenby (epätavallinen Bond ja elokuva oli muutenkin surkea)
6. Daniel Graig (erittäin huono edellisiin verrattuna)

OutlawPuppet

25.04.07 klo 07:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sean Connery on edelleen se alkuperäinen ja ainoa oikea Bond. Harmi, että miestä ei voinut syväjäädyttää ja ottaa aina vaan uudelleen Bondiksi, niin että ei vanhenisi ;)

Toiseksi nousee jo Casino Royalen perusteella Daniel Craig. Hieno roolisuoritus ehdottomasti parhaassa Bondissa 15 vuoteen.

Kolmantena tulee Timothy Dalton. Mies on huomattavasti coolimpi ja äijempi kuin Roger Moore ja leffatkin on parempia.

Sitten Roger Moore, Pierce Brosnan ja George Lazenby. Näihin ei kummempia perusteluja, kuin kaikki on aika kökköjä :)

Herman Tottooro

29.04.07 klo 20:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Roger Moore on ollut minun suosikki Bond ja pikkupojasta lähtien, mutta nyt aikuisena ja Casino Royalen nähneenä Daniel Craig ja "uudenlainen 007elokuva-tyyli" teki jonkinlaisen vaikutuksen. Ihan yhden leffan perusteella en nosta Craigia vielä parhaaksi Bondiksi, mutta tulevissa 007-leffoissa Craig voi tuolle tasolle yltää. Ainakin Casino Royalessa mies sen todisti epäilijöilleen. Casino Royale oli elokuvana hyvä (4/5), mutta vieläkin paremmaksi pystytään uusi 007 viemään. 8)

Christina

18.05.07 klo 13:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

1.Roger Moore ehdottomasti, hauskin ja charmikkain näistä.
2.Pierce Brosnan ehkä hitusen parempi kuin Connery
3.Sean Connery
4.Timothy Dalton, jäätävä naama
5.George Lazenby

uusinta Bondia en ole vielä nähnyt , mutta uskallan ainaskin jo kaiken näkemäni perusteella sanoa ettei mene kärkikolmikkoon.

Jackie

29.05.07 klo 12:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hankala kysymys. En osaa listata että kuka olisi parhain, mutta huonoin on selvä George Lazenby siis hänen bondista on tuskallista katsottavaa.. niin puiseva ja teennäinen. Pidän Roger Mooren tulkitsemasta bondista sekä Sean Conneryn. Mutta myös Daniel Craig ja Pierce Brosnan on hyviä. Eniten pidän kyllä Connery-Moore-Craig-Brosnanin tulkitsemista bondeista vähiten Dalton ja inhoan Lazenby.

Toivottavasti ymmärsitte.. yritin selittää jotenkin