Kotimaiset elokuvat - puolesta vai vastaan?

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Kotimaiset elokuvat - puolesta vai vastaan?

pirpana

26.07.10 klo 11:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

29.07.10 klo 21:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katso Katsastus ja valaistu puusilmäisyydestäsi.

ji

30.07.10 klo 20:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Bad Luck love, Häjyt + Komisario Palmut. Siinä yksinkertaisuudessaan kaikki suomen muutama hassu elokuva josta pidän. Toki jotain voin vielä olla, mutta tällaiset ns. 4-5 tähden leffat (kotimaa rating).

Tertsi

30.07.10 klo 21:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämän päivän näyttelijäkaartia toivoisin laajemmaksi, eihän jatkuva samoilla naamoilla tahkoaminen jaksa kiinnostaa kovin kauaa. Mitään megaluokan pläjäyksiä ei kotimaisin voimin tietenkään saada aikaan, mutta kyllä niitä hyviä pätkiä kuitenkin aina silloin tällöin putkahtaa. Eli olen puolesta, vaikkakin hyvin vähän katson kotimaista.

Ryakar

10.08.11 klo 13:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ehdottomasti olen suomalaisia elokuvia vastaan. Ainoat hyvät suomalaiset elokuvat ovat Napapiirin Sankarit ja Kummeli Kultakuume. Suomalaiset ei vaan osaa tehdä hyviä elokuvia.

pirpana

27.12.17 klo 15:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mua vituttaa suomalaisten elokuvien teatterimainen meininki ja olemus. Erityisesti se lavateatteri näytteleminen! Vanhat suomalaiset elokuvat ovat hyviä esimerkkejä. Teatterimaisuus tappaa elokuvien uskottavuuden ja aitouden.

Suomalaisia elokuvia vaivaa myös elokuvabudjettien pienuudet, sekä helvetin pieni elokuvapiiri... joka kierrättää sekä suosii... samoja elokuvatuottajia, samoja elokuvaohjaajia, samoja vitun kulahtaneita näyttelijöitä. Uusin Tuntematon Sotilas oli aivan paska, eli olen käyttäjän SeppoR:än kanssa täsmälleen samaa mieltä. Haluan uutta verta ja ideoita suomen elokuvateollisuuteen!

27.12.17 klo 17:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suomalaisia elokuvia on paljonkin hyviä. Harmillista vaan, että ainoo genre on draama. Tai komedia. Nykypäivänä onneks jotkut rohkeat on jo pikkusen alkanu vääntään näitä iänikuisia teemoja. Lisää vaan kauhuleffaa, fantasiaa jne. Hyvä siitä tulee.