Elokuva hukassa...?

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Elokuva hukassa...?

29.04.20 klo 21:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sehän on Petomestari itse!

Dekkari

30.04.20 klo 06:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Dekkari kirjoitti:

Marc Singer

Marc Singer? Herätit mielenkiintoni!

Kyllä.

Ukko oli elokuvassa tämän näköinen. https://m.media-amazon.co...QXVyMzY1MzAzMw@@._V1_.jpg
Yllätävän paljon samaa näköä Kevin Baconin kanssa.

Raina

07.11.20 klo 03:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muistelin tässä joskus katsoneeni hiukan saman tyyppisen elokuvan kuin Pelon kasvot-Peeping Tom (1960)
Kyseisessä elokuvassa oli sarjamurhaaja joka kuvasi myös murhansa mutta hänellä oli myös apuri.
Muistan elokuvasta vain joitakin kohtauksia, eräässä kohtauksessa tämä murhaaja kokkasi ruokaa uhrinsa lihasta ja tarjoili perheelleen.
Tietääkö kukaan näillä vähillä tiedoilla leffan nimeä?

Tutkanetti

07.02.21 klo 17:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Söpö kirjoitti:
Tutkanetti kirjoitti:

Yksi tv-sarja on ollut hukassa jo pidemmän aikaa ja hieman hämärän peitossa. Jos joku pystyy tämän kanssa auttamaan, niin olisin todella kiitollinen.

Elikkäs kyseessä muistaakseni brittiläinen minisarja tai usa, (jotenkin muistaisin, että brittiaksentti olisi ollut vahvasti läsnä). Näytetty televisiosta kesällä 2008-2009. Jännitys/mysteeri/kauhu.

Juonesta en muista paljoakaan, muuta kuin sen, että siinä seurattiin vahvasti yhtä perhettä ja pienen kylän hahmoja. Jostain syystä kylästä (kaupungista). Erityinen kohtaus on jäänyt mieleen kuin tämän "pääperheen" teini-ikäinen poika (taisi tämä poika käydä hieman hitaalla) vahtasi ikkunasta naapurin vanhempaa rouvaa. Joku juttu siinä oli, että kaupungista ei saanut poistua. Kaupungissa oli johtoporras joka taisi pelotella tms asukkaita, että tapahtuisi jotain hirveää tms. Käyttivät oman käden oikeutta yms.

Vähän tuohon suuntaan kalleellaan on Herrasmiesliiga: https://www.imdb.com/title/tt0630135/

Kiitos vastauksesta vaikka hieman myöhässä olen. Pitkään etsiskelin ja löytyi:

Kulkee siis kahdella nimellä: Cape Wrath ja Meadownlands.