Tykkiläisten vaihtokauppa-ketju

Sgt.Rane kirjoitti:

Vaihdetaan/Myydään
Fellinin Satyricon R2 suomitext
2001: Avaruusseikkailu R2 suomitext

Vaihdossa voi tarjota jotain, mistä haluaa eroon.

Onks kumpikaan noista enää vaihdossa?

Wayne 64

02.05.16 klo 08:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Elikkäs tämmöisen olisin valmis johonkin elokuvaan vaihtamaan. Niinkuin kuvasta näkyy, kyseessä on Shamelessin julkaisema kolmen elokuvan kokoelma italialaisia Video Nasties-listan asukkeja. Sisältää elokuvat Torso, Night Train Murders ja Killer Nun. Elokuvien lisäksi mukana on pieni vihkonen, joka käsittelee muutamalla sivulla kutakin elokuvaa. Dvd:t pyörii aluekoodi kakkosen soittimissa. Tekstityksiä elokuvissa ei ole, eli englantia joutuu korva höröllä kuuntelemaan.

Vaihdossa otan vastaan mitä tahansa roskasta aina taide-elokuviin. Jesús Francon elokuville löytyy täältä rakastava koti.

Edit: Päätinpä nyt sitten laittaa seuraavatkin nimikkeet vaihtoon.

-Matelijat (R2, suomitekstit)
-Jurassic Park Trilogy (R2, suomitekstit)

SUOSITTELEN OLEMAAN NOPEA, JOS TAVARA OIKEASTI KIINNOSTA.

Eba94

11.10.16 klo 19:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meikäläiseltä tulisi vaihtoon matala pino kaikenlaista elokuvaa. Vaihdossa ei tarvi olla välttämättä yksi yhteen. Useampikin nimike vaihtuu johonkin hyvään tavaraan. Taide- ja roskaleffat kiinnostaa. Kaikkea saa tarjota. Olen liikkeellä avoimin, joskin kriittisin, mielin.

Kaikki ovat DVD-julkaisuja.

Coraine ja toinen todellisuus
A.I. Tekoäly

Edit. MYYTY

18.11.17 klo 14:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vaihdetaan Stallonen Cobra johonkin toiseen BD-elokuvaan. Mitään erityistä leffaa ei ole hakusessa, vaan ehdotuksia otetaan vastaan. Ei tarvitse olla toimintaa. Myös DVD:t käy, jos löytyy jotain päräyttävää.

Cobrasta sen verran, että se on mielestäni Stallonen ainoa leffa jossa hän voitti Ison-Arskan tämän omassa pelissä. Sylttyhän oli sikäli poikkeuksellinen toimintastara, että osasi oikeasti näytellä ja oli ilmeisen lahjakas elokuvien alalla myös muuten. Esimerkiksi ensimmäinen Rocky ja alkuperäinen Rambo ovat tavallaan kärsineet Stallonen myöhemmästä maineesta kasaritoimintatähtenä. Niissähän on nimittäin ihan oikea juoni ja huomattavaa psykologista ja yhteiskunnallista syvyyttä.

Myöhemmin Stallone rupesi tekemään suoraviivaisempaa toimintaa, eikä se aina mielestäni oikein sujunut. Ylipäänsä perustoiminta on siitä hankala genre, että massasta on vaikea erottua myönteisesti. Cobra on kuitenkin toista maata, koska siitä on karsittu kaikki epäolennainen. Juonta ei oikeastaan ole, päähenkilöt keskittyvät näyttämään hyvältä ja pahisten motiivi jää varsin hämäräksi. Sen sijaan tarjolla on tylyjä one-linereitä, nopeita autoja ja todella kahjoja roistoja, joista tehdään pilkettä mm. suomalaisella Jatimaticilla!

Suomitekstit löytyy.

EDIT: Annoin BD:n kaverille.

Keräilijä

22.06.19 klo 15:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Etsin elokuvaa erämaan hehku dvd:nä tai blurayna :D. En oo nähny koskaan missään myynnissä. Lapsena lainasin vuokraamosta.