Mitäs tuli ostettua?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Mitäs tuli ostettua?

29.10.03 klo 22:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jees, tänään tuli Mighty Wind -leffa ja se tulikin tuossa katsottu. Kahlasin extrojakin jonkin verran, mutta pitänee jatkaa ne loppuun huomenna. Tykityskin varmaan on tulossa tällä viikolla.

Hattiwatti

29.10.03 klo 23:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

The Shining - Hohto tarttu eilen mukaan Anttilasta 11,95 €urolla... On se Nicholson kyllä kova äijä! :D

ji

29.10.03 klo 23:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ostin siis toissapäivänä sen Donnie Brascon 6,95€ ja ajattelinpa, että voisi käväistä vaikka viikonloppuna jos rahaa on ostamassa jonkun toisen 7 € leffan anttilasta.

Filmer

30.10.03 klo 11:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

noniin hard boiled tipahti luukusta ja olen hemmetin onnellinen.

30.10.03 klo 18:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ostin Pink Panther boxin (49,95e) ja The Great Escape (Steve McQueen, 15.95e). Kyllä himotti otta Indy-boksi samalla, mutta kuten siinä myyjällekin totesin (hinta oli 59.95e), sitä myydään luultavasti vielä ennen joulua hintaan 39.90e. Uskomatonta mielenlujuutta itseltäni ;-)

30.10.03 klo 21:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sää voisit Jaqqe varmaan pitää tuosta Mighty Windistä.

30.10.03 klo 21:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

"Kaikki tuntuu olevan joko yltiöpositiivista hihhulointia tai kamalan siirappista lovestorya." Kuulostaa just mun jutulta ;-) Ei mutta tosissaan, luin tykistyksesi ja tuo todellakin voisi olla katsastamisen arvoinen. Kiiti vinkistä.

02.11.03 klo 19:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeksi ostin Roskakuskit citymarketista hintaan 8,90.

Master of Movies

03.11.03 klo 11:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ostin viimeksi DVD:lle "Koston suudelma". Pääosissa oli NYPD:n ex-tähti David Caruso, mikä ei ollut syy DVD:n ostoon. Inhoan koko tyyppiä, varsinkin tyypin muita elokuvia esim. "Body Count". Leffassa oli nimittäin läjä muita mielenkiintoisia näyttelijöitä. Ving Rhames, Samuel L. Jackson ja pahiksena Nicolas Cage.
Ihan kohtalainen elokuva, mutta en suosittele.

Kustaa

03.11.03 klo 12:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaqqe Nakuttaja kirjoitti:

Pink Panther näytti olevan Stockmannilla ton 39.95. Ihan vaan mainitsin :wink:

03.11.03 klo 14:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kustaa kirjoitti:

Pink Panther näytti olevan Stockmannilla ton 39.95.

Aijjaa... $£!%#&#! Myöhästä pidätellä kun lämpimät on jo lahkeessa... ;-)

Nyt ostin kuitenkin filmin "The eagle has landed" eli kolmannella kotimaisella "Kotka on laskeutunut".

03.11.03 klo 19:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaqqe Nakuttaja kirjoitti:

kolmannella :? ? Ei minulla mitään ole suomenruotsalaisia vastaan kun heitä on perhetuttujenkin joukossa mutta kyllä tuo Suomi Finland Perkele on numero Uno :) !!!!

03.11.03 klo 19:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mä ostin lapsuusaikani klassikon Kotia Kohti. Tykitystä tulossa.

03.11.03 klo 20:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

kolmannella :?

1. Finski
2. Svedu
3. Engliski

03.11.03 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pitihän se hankkia tuo Indiana Jones boksi.

Tilauksessa on lisäksi Band of Brothers Collector's edition. En ole nähnyt sarjasta ainoatakaan jaksoa, mutta pakkohan se oli tilata kun lueskeli noita tykityksiä.

Lisäksi ulkomailta on tilauksessa Christopher Guestin ohjaamat: Best in Show ja Waiting for Guffman. Molemmat eräänlaisia "dokumentteja", joita tuntuu olevan Suomesta vaikea saada tai ainakin ne maksavat törkeän paljon.

Cuomi

03.11.03 klo 20:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tulet aika varmasti pitämään Band of brothersista.

03.11.03 klo 20:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Todennäköisesti, BoB on huippuluokan sotakuvaus. Pitäisi varmaan tilata itsellekkin mutta se raha, se raha... no, onneksi on sentään tv:stä nauhotettuna vhs:änä kaikki.

Kapa

03.11.03 klo 21:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oli pakko tilata "24" ensimmäisen tuotantokauden boxi,hinta vain 23€.Platoon pitäisi myös tilata.

Jakke 29
1934 viestiä

03.11.03 klo 21:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ostin Hohdon,Gilbert Graben ja Resident Evilin.Yhteis hinta oli n.30 e.

03.11.03 klo 22:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arska kirjoitti:

Pitihän se hankkia tuo Indiana Jones boksi.

Mitämitä, oliko tarjouksessa? Paljonko kustansi ja mistä? Heti kun alle 50 euron irtoaa...

Taas Arska kirjoitti:

Tilauksessa on lisäksi Band of Brothers

Yhdyn enkelkuoroon veisaten hoosiannaa tuon sarjan puolesta.