IsoVauva

Nyt oli kyllä pettymys.

Tässä oli kaikki huonompaa kuin ykkösessä. Juoni oli täydellinen sekamelsa. Siinä ei ollut tippakaan logiikkaa. Niin järjettömän tyhmä, että oikeastaan jo välillä nauratti.

Toimintaa on yllättävän vähän. Itse Wonder Womania ei ruudulla kauheasti nähdä ja kun nähdään, niin toiminta on hyvin keskivertoa ja lopun mylly oli suorastaan rumaa katsottavaa!
Ykkösessä ihastuttavan sympaattinen ollut Gal Gadot oli myös tässä huonompi kuin ykkösessä. Toisaalta eipä käsikirjoitus hirveästi antanut mahdollisuuksiakaan. Chris Pine palaa myös ja en edes lähde siihen, kuinka TYPERÄSTI miehen paluu selitetään. Hänen ja Gadotin välillä kuitenkin oli kemia säilynyt.
Aina loistava Pedro Pascal oli leffan valopilkku. Hahmosta nyt voi olla montaa mieltä, mutta mies ylinäyttelee paikoin juuri sopivasti ja ainakin hahmo oli viihdyttävä! Kristen Wiigin pahis oli leffan kannalta täysin turha ja tuo hahmonkaari ollaan nähty sarjakuvaleffoissa miljonaan kertaan.
Leffa oli myös ihan tajuttoman pitkä. Siitä olisi voitu leikata melkein tunnin pois, eikä oltaisi menetetty yhtään mitään oleellista.

Zimmerin musat olivat sentään hyvät ja olihan leffa paikoin varsin viihdyttävää menoa. Lähinnä sen takia tosin, että se oli vailla järjen hiventäkään!

Yksi hölmöimpiä leffoja hetkeen. Viihdyttävä sekasorto.

Minoko92

QT

Wonder Woman 1984
Wonder Woman 1984 arvosana 2,38
2020
WW84
Patty Jenkins
David Callaham, Geoff Johns, Patty Jenkins
Chris Pine, Connie Nielsen (I), Gal Gadot, Kristen Wiig, Lucian Perez, Pedro Pascal, Robin Wright (V)