En tiedä mitään pelisarjasta johon tämä perustuu, ja olen näköjään onnekas koska kaikki sitä pelanneet ovat tuntuneet vihanneen tätä, ainakin mitä netissä nähtyihin kommentteihin on luottamista. Minusta tämä oli todella hauska ja viihdyttävä vanhan ajan seikkailu vähän Indiana Jones ja National Treasure -henkeen. Kivan vilpitön ja poikamainen leffa. Tom ”Spider-Man” Holland olikin täydellinen valinta tuonkaltaiseen rooliin. Hänen ja Mark Wahlbergin kemiat toimivat hyvin yhteen. Minulla oli iso virne naamalla lähes koko leffan ajan, tuollaisiin en oikein enää oikein kauheasti törmää. Antonio Banderas oli ihan hyvä mutta hänen hahmonsa tuntui aika turhalta. Ne kaksi naista taas ärsyttivät, varsinkin Jo Braddock eli Tati Gabrielle, hänen naamanvenkoilunsa vain ärsytti. Lopussa taas mentiin niin överiksi että oli pakko nauraa ääneen. Kävi tosin vähän sääliksi niitä kauniita vanhoja laivoja… Leffan aloitus oli kenties tämän vuoden paras aloitus. Periaatteessa todella perustason leffa mutta tästä jäi todella hyvä mieli joten annan ekstraa. Holland saisi tehdä ja tarjota minulle drinkin myös :D

Vilperi

Tämä on aivan normaali nykypäivän seikkailurymistely, hyvin yksinkertaisella juonella. Pelistä en tiedä mitään, mutta kyllä tämä leffana myös viihdyttävästi rullaa loppuun saakka. Vaikka tämmöisissä leffoissa onkin paljon klaffivirheitä, on tämän elokuvan loppupuolella yksi häiritsevän iso sellainen.

jazga

The Sam1

Uncharted
Uncharted arvosana 2,96
2022
Ruben Fleischer
Art Marcum, Matt Holloway, Rafe Judkins
Antonio Banderas, Mark Wahlberg, Sophia Ali, Tati Gabrielle, Tom Holland (X)