Suurimmaksi osaksi ihan hauska komedia, olisin kaivannut sitä hieman enemmän kuin vakavoitumishetkiä. Ryan Gosling yllätti minut, olen nähnyt hänet toistaiseksi vain Drive- ja Only God Forgives - leffoissa joissa hänen naamansa on likipitäen koko ajan ilmeetön. Hänhän oli hyvä koomikko! Russell Crowe taas teki periaatteessa sitä samaa mitä aina mutta aika hyvin hänkin veti, välillä vain tuntui siltä ettei ollut täysin tässä mukana. Vai johtuuko se sittenkin kässäristä? Joka tapauksessa, heidän kemiansa pelasivat hyvin yhteen ja tätä buddy-leffaa olikin siksi myös hauska seurata. Juoni piti kyllä minulle selittää leffan jälkeen koska en oikein hahmottanut sitä, mutta ei se katsomiskokemusta haitannut. Olisi se silti selkeämpi voinut olla. Lopetus olisi voinut olla myös nasevampi, nyt se ei oikein tiennyt milloin lopettaa.

JuhoTsu

Ihan katsottava toimintakomedia, ei tämä kovin hyvä komediana ollut mutta muuten juoni toimi ihan hyvin ja näyttelijät oli hyviä.

OneMoreGoddamnHippieAndMyHeadWillExplode

The Nice Guys on parhaimmillaan aidosti hauskaa, posketonta ja kekseliästä toimintakomediaa. Naseva dialogi sekä pääkaksikon Crowe-Gosling kemia kannattelevat hyvin elokuvan kaksi ensimmäistä kolmannesta. Loppu menee sitten aika geneeriseksi kohellukseksi, eikä mitään kunnollista twistiäkään nähdä, joka tämäntyyppiseen elokuvaan olisi sopinut.

Angourie Rice on todella ärsyttävä jo valmiiksi kliseisen pikkuvanhan tyttären roolissa.

Kaiken kaikkiaan ihan viihdyttävä genre-elokuva, joka ei kuitenkaan tee sen suurempaa vaikutusta varmaan keneenkään.

Bad Lieutenant

Rikos,
2016
Shane Black
Anthony Bagarozzi, Shane Black
Angourie Rice, Keith David, Kim Basinger, Margaret Qualley, Matt Bomer, Russell Crowe, Ryan Gosling
Iso-Britannia, USA