Majakanvartija (Willem Dafoe) saa uuden apupojan (Robert Pattinson) edellisen tultua hulluksi. He eivät oikein tule juttuun keskenään ja tilanne riistäytyy käsistä.

Leffan eka tunti ei rehellisesti sanoen oikein vakuuttanut minua puolelleen, loppu kaikessa päättömyydessään taasen oli hupaisaa seurattavaa. Pidin tämän tunnelmasta, äänimaisemasta ja kuvauksesta todella paljon. Arvostan myös sitä rehellistä fyysistä antaumuksen paloa mitä kaksikon välillä oli. Voi Dafoe-parkaa! Tätä oli varmasti hauskaa tehdä.

Ohjaajan edellinen leffa Witch oli parempi alkupuolella, tämä taas lopussa. Toivon että seuraava toimisi kokonaisuudessaan. Mielenkiintoisia leffoja hänellä, odotan mielenkiinnolla seuraavaa.

Tupolev79

Audiovisuaalisesti hyvinkin näyttävä mutta ei ihan niin vakuuttava mitä odotuksissa oli. Tämä oli taas niitä elokuvia mistä etsii sellaista moniulotteisempaa juonta sitä kuitenkaan löytämättä. Äänimaailma ehdottomasti parasta antia yhdessä Dafoen kanssa ja olihan Pattisonkin loistava. Elokuvasta löytyy tosiaankin myös niitä koomisia piirteitä ja niihin krapula-aamuihin pystyi helposti samaistumaan.

Keskivertoa parempi kauhudraama joka ansaitsee suositukset..

Etana

Herman Tottooro