Ei yhtä hyvä kuin eka osa, mutta viihdytti tarpeeksi. Vitsit eivät olleet niin hauskoja ja toimintakohtaukset olivat epäselviä ainakin minun ruudultani katsottuna. Mutta pääosakolmikon välinen kemia toimii hyvin ja pidin Salma Hayekista joka on aina hot, mutta tässä vielä veti hyvällä tavalla roolinsa överiksi.

IsoVauva

Tarjoilee pitkälti samaa kuin ykkösosakin, eli ronskia kielenkäyttöä ja sanailua typerällä juonella ja ihan menettelevillä toimintakohtauksilla.

Mukaan lyöttäytyy tällä kertaa myös Salma Hayek, joka veti roolin sopivan yli, mutta samalla naiselle kirjoitettu varsin roisi dialogi ei juuri onnistunut naurattamaan. Tässä jatko-osassa dialogi ylipäätänsä ei ollut aivan yhtä terävää sanailua kuin ykkösessä, eikä siinäkään millekkään Tarantino-levelille ylletty...

Toiminta oli perus viihdyttävää räimettä, mutta ilman mitään varsinaisia mieleenpainuvia huippuhetkiä. Juoni oli typerä kuin mikä, mutta se nyt tuskin shokeeraa ketään. Kestoa oli myös liikaa. 90 min olisi riittänyt aivan hyvin tälle tarinalle.

Sain juuri sitä mitä tilasin. Hölmöä kertakäyttöviihdettä.

jazga

The Sam1

Hitman's Wife's Bodyguard
Hitman's Wife's Bodyguard arvosana 2,56
2021
Patrick Hughes
Brandon Murphy, Phillip Murphy, Tom O'Connor
Antonio Banderas, Frank Grillo, Morgan Freeman (I), Richard E. Grant, Ryan Reynolds, Salma Hayek, Samuel L. Jackson