Keräilijä

Hyvin normaalia gore höttöä. Muutama yllättävä kohta saatu jatko-osaan. Eipä silti kovin vakuuttava ollut. Pidin tästä osasta enemmän, kuin ensimmäisestä.

tirehtööri

Jep. Ekan osan mystisyys, tunnelma ja jännitys puuttuu melko lailla kakkos-osasta.
Kuitenkin viihdyttävä paikoitellen, mutta henkilähahmot, todella onttoja verrattuna ekaan osaan ja osa hahmoista erittäin ärsyttäviä esim: sheriffi.

Juonesta Löytyy melkoisia aukkoja ja jotkut kohtaukset ovat vain todella idioottimaisia. Pitääkö meidän todella nähdä missä hirviöt käyvät paskalla? Ja elokuvan lopetus on jotain aivan hirveätä shaissee. Leffan jälkeen jää melko huijattu ja eihän tässä oo mitään järkee fiilis.

Leffan ykkösosan tulen varmasti katsomaan vielä tulevaisuudessa uudestaan (joka kuuluu 2000-luvun kauhuparhaimmistoon), mutta tätä en kyllä.

vasara88

Ei oikein napannut. Elokuva on tylsä ja melko paljon ykkösen toistoa. Veri tehosteet tuo vähän piristystä mut ei nekään tätä pelasta. Örkit ovat kuin suoraan Lord f the Rings:stä ja kauhua löytyy vain jos kärsit klaustrofobiasta.

eskoaarne

lonelyrider

ratisti

Tsingis

The Descent - Loukussa 2
The Descent - Loukussa 2 arvosana 2,91

The Descent - Loukussa 2 (2009)

Alkuperäinen nimi: The Descent: Part 2

Seikkailu,