Esa Lätäkönmäki

Ihan kelvollinen pätkä, vaikka ei paljoa uutta tarjonnutkaan. Ennalta-arvattavuuksia kun saisi pois ja enemmän lohdutonta tunnelmaa kehiin, niin tämä uusintaversio nousisi valtavirrasta ja jäisi muistiin pitempään. Nyt se on vaarassa jäädä kaikenmaailman zombie ja katastrofituotosten varjoon. 3,5/5

Key

Mahtava virus ja zombie risteytys. On vaikea sanoa onko tämä parempi kuin alkuperäisversio koska sitä en ole nähnyt. Tämä uusiversio on ainakin hyvä melkeimpä kuin virus ja zombie risteytystä! Suosittelen katsomaan.

Kivilärvi

Varsin pätevä uusintaversio. Tosin, en ole alkuperäistä nähnyt. Aivan sama, hyvä kauhuelokuva. Käsikirjoitus lähtee välillä liukumaan liian tutuilla laduilla, mutta hyvät näyttelijät pitävät mielenkiinnon yllä.

Kurt

Ihan ok kauhuleffa, vaikka odotinkin vähän enemmän. Itse juonessa ei ole mitään vikaa, mutta leffa on vain niin tavanomainen ja tutuksi tullut selviytymistarina. George Romeron alkuperäisversiota en ole nähnyt, joten siihen en voi verrata. Näyttelijät olivat kaikki hyviä, varsinkin Timothy Olyphant sopi pienen kaupungin sheriffiksi. Hyvä kauhuleffa, mutta pelottavaa tästä ei saa kirveelläkään.

Larno

Muuten ihan hyvä leffa, mutta henkilöt ovat hyvin pinnallisia ja persoonia ja henkilöiden välisiä suhteita ei juurikaan ole. Lopusta plussaa. Poliisi parista tuli mieleen Walking Dead.
3,5/ 5

m3yja

suhteellisen hyvä, vaikka tämä "bioase" aihe onkin jo niin kulutettu elokuvissa. hyvät näyttelijät, hyvin kierrätetty juoni; alku tosin hiukan liian pitkälle venytetty, ja jotkin kohdat puolestaan liian pinnallisia.

3,5/5

Paprica

Pidin juonesta ja siitä, että elokuva lähti heti käyntiin ilman alkutarinoita. Pienistä kliseistä huolimatta todellakin katsomisen arvonen.

Rainafriikki

Harvinaisen hyvä uusintaversio,juoni oli hyvä ja piti hyvin samaa kaavaa mitä vanhakin.Näytteliminen oli myös harvinaisen hyvää paitsi Danielle Panabaker,mutta muuten Timothy Olyphant ja Radha Mitchell tekivät hyvät roolisuoritukset.Kivaa pientä verimättöö oli hyvin elokuvassa,joka teki elokuvasta todella viihdyttävän.Jännitystä ja tunnelmaa luotiin hyvin ja elokuvassa oli myös pari hyvää säikytyskohtaa.Huonojakin puolia leffassa oli kuten esim. joitakin tarpeetomia säikytyskohtauksia ja eikä leffassa sinäänsä ollut mitään uutta,leffa oli aika samanlainen kuin 28 päivää myöhemmin.Kokonaisuudessaan The Crazies on kelpo uusintaversio,joka tarjoaa hyvää kauhuviihdettä kauhufaneille.Leffa oli myös parempi uusintaversio kuin painajainen elm streetin uusintaversio,joka yllätti minut täysin.

TaoTao

Nyt on uusiksi vedetty
George A. Romeron trilleri Kaikki saastuneet tuhotaan (1973).
Hyvät ideat on pidetty mukana, muuta yritetty parantaa.
Tää uudempi versio toimii paljon paremmin.
Joten seuraava remake Breck Eisnerilta on
John Carpenterin Hyvä pätkä 'Pako New Yorkista' (1981).
Näissä käsissä sitä ei tämän perusteella varmaankaan
mokata täysin.

Villetys

Ihan kelvollinen leffa, vaikka ei paljoa mitään uutta tarjonnutkaan. Vaikea tosiaan verrata alkuperäiseen, kun ei ole tullut nähtyä. Kyllä tämän muutaman kerran katsoo.

Walk

Tämä on ihan hyvätasoinen uusintaversio alkuperäisestä filmistä. Juoni on melko hyvä ja elokuva hyvätasoinen. Mielenkiintoinen pätkä, ei ole mikään tavallinen kauhuelokuva, jossa vaan lahdataan ihmisiä. Ei tule mieleen muita tälläisiä elokuvia. Suosittelen!

Addeh

The Crazies
The Crazies arvosana 3,04
Trilleri,
2010
The Crazies - Hulluus on tarttuvaa (tv)
Breck Eisner
George A. Romero, Ray Wright, Scott Kosar
Danielle Panabaker, Joe Anderson, Justin Price, Justin Welborn, Lisa K. Wyatt, Preston Bailey, Radha Mitchell, Robert Miles, Timothy Olyphant
USA, Arabiemiirikunnat