HAL9000

Pätevä rekonstruktio ihmeellisestä pakkolaskusta.

Keräilijä

Ihmeellinen selviytymistarina. Niin kuin yleensä kaikki selviytyjät Sullykin kovan paineen alla teki selkeän ja päämäärätietoisen päätöksen kokemuksen kautta. Tarina on kunnioitettava ja mielestäni elokuva oli ansaittu kunnianosoitus Sullylle ja pelastajille nopeasta ja tehokkaasta toiminnasta.

Uytp7

Paappa Eastwood osaa edelleen tehdä laatua, vaikken olekaan kaikkien kehujien kanssa samaa mieltä teoksen tietyistä yksityiskohdista. Leffan murrettu aikarakenne toimii ja Hanks sopii Sullyn rooliin kuin Nakke Naku...eikun olen käyttänyt tämän vitsin jo aiemmin. Voihan nyt vattu! Noh sopii loistavasti kumminkin asiallisen kapun nahkoihin, Eckhartin perämiehen osaksi jää muutama oivallinen heitto sekä tarjota tukea pääjäbälle.

Itse törmäyksen toteutuksesta en löytänyt moitittavaa ja muutoinkin hyörinä koneenraadon ympärillä oli vetävästi lavastettu. Tarpeettomia antagonisteja leffa kaiketi temaattisesti kaipasi, mutta tympeät virkamiehet yhdistettynä "ähäskutti!" tyyppiseen todisteluun vähän potutti. Laura Linneyn itkeskelevä vaimo niin ikään oli poikkeuksellisen möhö rooli, jonka panos filmiin meni nollataajuudelle. Keskinkertainen teos kun plussat ja miinukset yhdistetään.

arg

TatiTeThird

TeeP

Sully - Uroteko Hudson-joella
Sully - Uroteko Hudson-joella arvosana 3,52

Sully - Uroteko Hudson-joella (2016)

Alkuperäinen nimi: Sully

Draama
2016
Clint Eastwood
Chesley Sullenberger, Jeffrey Zaslow, Todd Komarnicki
Aaron Eckhart, Anna Gunn, Autumn Reeser, Holt McCallany, Laura Linney, Tom Hanks