arska

Ihan viihdyttävä ja löysähkö komedia (vaikka urheilun maailmassa ollaankin). Huonompiakin komedioita olen nähnyt ja vaikka vain 2 pointsia, niin kyllä tämä sellasen aivotnarikkaan komediantarpeen tyydyttää.

IsoVauva

Katselin tämän yöllä, kun ei tullut uni simmuun ja tarvitsin jotain aivotonta viihdettä. Siinä Semi-Pro ajoi asiansa, mutta en kyllä välttämättä lähtisi torilla huutelemaan, että olen tämän nähnyt...

Will Ferrel on minulle vähän hit or miss komedioiden suhteen. Hulvaton Step Brothers on kirkkaasti kaikkien aikojen suosikkikomedioideni joukossa ja The Other Guys oli myös varsin huvittava.
Semi-Pro oli kuitenkin paikoin jopa tylsää sekoilua ja en tainnut hymähtää kuin muutaman kerran leffan läpille. En tiedä miten Woody Harrelson oli tähän saatu houkuteltua ja mies sai vielä osakseen leffan tylsimmän sivujuonen. Oli muuten yksi kaikkien aikojen intohimottomimmista ja puuduttavimmista rakkaustarinoista mitä tulee mieleen.
Koriksen ympärillä pyörivä "juoni" lisäsi vähän mielenkiintoani, sillä minulta löytyy mittavahko tausta lajin parista.

Ei tästä nyt mitään fiksua sanottavaa juuri keksi, kun itse elokuvakaan ei kovin älykäs ollut. Kehnohko komedia, mutta kyllä tämän puoliunessa katsoi kertaalleen.

Kuosimodo

Aika tylsä ja huono leffa, mutta kyllä tämän kerran katsoo.

Addeh

Antsa82