Seeking a Friend for the End of the World

Alkuperäinen nimi:Seeking a Friend for the End of the World
Valmistusvuosi:2012
Pisteytyksiä: 49
Tarkka arvio: 2.98

Mestarikoomikko Steve Carell on draamakomedian pääosassa Dodge, jonka vaimo pakenee kotoa paniikin vallassa kuultuaan Maata lähestyvästä valtavasta asteroidista. Dodge ottaa tilanteesta kaiken irti ja päättää lähteä jäljittämään lukioaikojen rakastettuaan Oliviaa. Hän saa avukseen naapurinsa Pennyn (Keira Knightley).

Kommentit & Pisteytykset

dbgirl

Vau, oon ihan kyyneleissä! Olipas loppu. Rakastan tätä leffaa! Ei tämä ole mikään uniikein ikinä (heti tulee mieleen Lars von Trierin Melancholia), mutta tavallaan tämä oli täydellinen koska tämä sai minut tuntemaan tunteita. Tämä oli myös kaiken kaikkiaan hyvin kirjoitettu, ohjattu ja näytelty. En tiedä oliko tämä paras näkemäni Keiran roolisuoritus mutta ainakin hyvin lähellä sitä, ja hän oli hyvin suloinen tässä! Eka puolisko oli hauskempi ja toinen oli vakavampi, yleensä komediassa vihaan sitä koska juuri kun mut on saatu tosi hyvälle tuulelle ja sitten tulee sellainen läpsy naamalle, tämä teki sen paremmin koska tässä oli se melankolia alusta saakka esillä, jopa siinä erittäin hauskassa alussa. Tämä ei siis huijannut minua ja arvostan sitä.

IsoVauva
Pelimies