Olen nähnyt satoja komedioita ja tämä kuuluu niihin parhaimpiin.

Joukko teinejä ajaa humalassa miehen päälle ja tämä kuolee (ai kuolee vai?). Vuoden päästä valkonaamainen murhaaja alkaa kynimään teinejä yksi kerrallaan. Tuttua? No ei nyt kai...

Scary movie on siis pilaversio tutuista teinikauhuelokuvista kuten Screamista tai Tiedän mitä teit viime kesänä-leffasta. Jos et ole nähnyt näitä kahta elokuvaa, niin et luultavasti tajua vitsejä Scary moviesta.

Minun mielestäni on LOISTAVA idea tehdä pilaversio kauhuelokuvista missä typerät teinit juoksentelevat takapihalla puolialastomana murhaaja perässä juosten. Nauroin melkein koko ajan. Olen katsonut tämän leffan AINAKIN viisi kertaa ja se jaksaa vieläkin naurattaa.

Joko ihmiset vihaavat tälläisiä elokuvia tai rakastavat. Minä itse kuulun niihin jotka rakastavat. Olen nähnyt satoja komedioita ja tämä kuuluu niihin parhaimpiin. Tai luultavasti tämä ON paras.

Mutta roolihahmoista vielä. Cindy Campbelliä näyttelevä Anna Faris on niiin täydellinen valinta typeräksi teiniuhriksi. Mutta kaikkein paras on pilveä polttavaa urpoa esittävä Marlon Wayans (Whaazzzzuuuuuup!!).

P.S ihan pieni vinkki. Älä juo limsaa juuri ennen hauskaa kohtausta (ettei limsat lennä kaverin niskaan nauraessasi).

nimimerkki: tyttönen

Komedia,
2000
Keenen Ivory Wayans
Aaron Seltzer, Jason Friedberg, Shawn Wayans
Anna Faris, Carmen Electra, Dave Sheridan, Marlon Wayans, Regina Hall, Shannon Elizabeth, Shawn Wayans