Monta mautonta juttua on luvassa.

Josh (Breckin Meyer) pettää tyttöystäväänä ja onnistuu laittamaan sen nauhallekin. Ei se vielä mitään, mutta hän lähettää sen vahingossa tyttöystävälleen. Siitä alkaa neljän kaveruksen hurja seikkailu Ithacasta Austiniin. Tässä leffassa ei ole oikeastaan miään vikaa. Ihan hauska nuortenleffa.

Leffassa oli minulle muutama tuntematon näyttelijä. Tom Green oli niistä tunnetuin. Hän esittää vähän vajaata Barrya ja on paras hahmo koko leffassa. Valitettavasti hänen osansa ei ole kovin iso. Toiseksi tunnetuin on varmasti American Piessa ollut Seann William Scott. Breckin Meyeriin törmäsin Rottarallissa, samoin Amy Smartiin. Tuntemattomimmat olivat nössöä Kylea esittävä DJ Qualls ja maria poltelevan Rubinia näyttelemä Paul Costanzo. Kaikkien roolisuoritukset ovat sitä luokkaa millaista yleensäkin nuorten leffoissa on.

Monta mautonta juttua on luvassa. Jos tahdot rentoutua ja pitää hauskan leffan, niin leffa vaan koneeseen sisään ja rentoudu. Leffan esikuvana on ilmiselvästi ollut Delta-Jengi, mutta ei leffa silti ole esikuvansa veroinen. Niin kuin yleensäkin nuorten leffat, niin tämänkin vitsit ovat pääasiassa alapää juttuja.

Tykittäjä, 620 arvostelua

Komedia
2000
Todd Phillips
Scot Armstrong, Todd Phillips
Amy Smart, Anthony Rapp, Breckin Meyer, DJ Qualls, Fred Ward, Paulo Costanzo, Rachel Blanchard, Seann William Scott, Tom Green