Larno

Diesel parantaa elokuvaa huomattavasti ja alku onkin jopa mielenkiintoinen. Palkkionmetsästäjien tullessa taso laskee REILUSTI. Edellisiä osia en ole nähnyt niin voin toivoa, että tämä olisi parempi jos ne muut olisin nähnyt. Ihan toimivaa CGI:tä. Diesel on kyllä äijä.

shinji

Vin Diesel show - hyvässä että pahassa. Alkupuolisko vaikuttaa ihan ok-hyvälle, (villikoira/susi/mikälie eläin oli kiva lisä), mutta mitä pidemmälle leffa etenee, homma tuntuu junnaavan paikoillaan, eikä loppujen lopuksi mitään sitten tapahdukaan. Itse en odota Riddick leffoilta mitään ns syvällistä tai kiinnostavaa draamaa vaan viihdyttävää toimintaa, mutta edes sitä ei pahemmin ollut.

Eihän nämä leffat olisi yhtään mitään ilman Vin Dieseliä, mutta samaan aikaan hän ei kyllä osaa näytellä, mikä tekee tämänkin rainan katselusta turhauttavaa. Muitakin hahmoja alkoi pyöriä enemmän mukana jossain keskivaiheilla, mutta en muista yhtään kuka oli kuka, tylsiä kaikki kuitenkin oli. Kaiketi tälläkin leffa sarjalla on omat faninsa, mutta minun mielestä tämä voisi jo jäädä viimeiseksi osaksi. 1½ tähteä

Tupolev79

Parempi kuin edellinen osa mutta ei mikään ihmeellinen tekele. Tuntui kuin toimintaa ei olisi ollut kuin elokuvan lopussa. Katee Sackhoffista plussaa..

Addeh

Alkuperäinen nimi: Riddick

2013
David Twohy
David Twohy
Bokeem Woodbine, Dave Bautista, Jordi Mollà, Karl Urban, Katee Sackhoff, Nolan Gerard Funk, Vin Diesel
USA, Iso-Britannia