Makke_95_

Ratkaisun hetket on piinaavan jännittävä trilleri joka naulaa sinut penkkiin pariksi tunniksi. Kaikki näyttelijät tekevät hyvää työtä ja pyörähtääpä itse Seagalkin alkupuolella. Toimintaa lisää jäin kaipailemaan mutta hyvin jännittävä elokuva silti.

Villetys

Ratkaisun hetket on ihan hyvin onnistunut toimintaelokuva, joka sijoittuu lentokoneeseen. Juonessa terroristijohtaja Jaffa jää kiinni, mutta tämän kakkomiehenä toimiva David Suchetin esittämä Nagi Hassan kaappaa lentokoneellisen panttivankeja haltuunsa. Lentokoneesta löytyy myös erittäin vaarallista hermokaasua, joka on tarkoituksena räjäyttää, kunnes Jaffa on saatu vapautettua. Steven Seagalin ja Kurt Russellin johdolla pienen erikoisjoukon on siirryttävä huomaamatta ilmassa lentokoneeseen ja otettava se haltuun terroristeilta. David Suchet tekee ihan hyvän roolin terroristina ja Kurt Russell on myös tasaisen varma. Elokuvan juoni on hyvin perinteinen, mutta se pysyy kuitenkin kiinnostavana koko elokuvan keston ajan.

Blastmaster

Alkuperäinen nimi: Executive Decision

1996
Stuart Baird
Jim Thomas, John Thomas
Andreas Katsulas, B. D. Wong, David Suchet, Halle Berry, Joe Morton, John Leguizamo, J.T. Walsh, Kurt Russell, Oliver Platt, Steven Seagal