Puppet Master 3: Taulonin kosto

Pisteytyksiä: 6
Tarkka arvio: 3.33

Kommentit & Pisteytykset

Villetys

Kolmas Puppet Master on kahta aikaisempaa osaa vähän heikompi ja tämä on semmoinen aika perinteinen kertaviihteenä menevä elokuva. Tällä kertaa juonessa ollaan toisessa maailmansodassa ja natsit pitävät Berliiniä otteessaan. Samaan aikaan Andre Toulon ja tämän elävät nuket viihdyttävät kansalaisia teatteri esityksillä tekemällä pilaa itse Hitleristä. Ian Abercrombien esittämä tohtori Hess saa kuulla tästä ja hän haluaa päästä tutkimaan nukkeja saadakseen apua armeijan häneltä vaativalle menetelmälle tehdä kuolleista sotilaista taas taistelukelpoisia. Samalla kuitenkin Toulonin vaimo Elsa kuolee Richard Lynchin esittämän säälimättömän Majuri Krausin toimesta ja se saa miehen suunnittelemaan kostoa. Elokuvan juoni etenee tässä sujuvasti, mutta sisältö ei niin kiinnostava ole kuin kahdessa aikaisemmassa osassa. Tappoja löytyy myös aika vähän vasta loppupuolelta ja tässä ei ole paljasta pintaa tarjolla. Näyttelijät ovat aika keskinkertaisia rooleissaan ja nuketkin ovat aika samoja muutamalla muutoksella ja tästä puuttuu liekinheitin ukko Torch.

tony22
Jackou