Tämä on raiskaus ensimmäistä osaa kohtaan.

Siitä on jo kauan, kun näin tämän alkuperäisen, Stephen Kingin Painajainen-kirjaan perustuvan Tobe Hooperin TV-elokuva-version. Olisin mielummin arvostellut sitä tämän sijaa, mutta näistä videoista tämä on ainut toimintakunnossa. Joten tässä sitä ollaan, arvostelemassa jatko-osaa.

Joe Weber perii tätinsä talon Salem´s Lotissa ja matkustaa kaupunkiin 12-vuotiaan poikansa Jeremyn kanssa. Ja kuten moni aiemmasta osasta tai sen remakesta tietävätkin, vampyyrit jäivät kyseiseen kyläpahaseen asustelemaan viimeisten elonjääneiden pötkiessä pakoon. Niinpä uudet asukit ovat kaulaansa myöten nesteessä.

Juoni ei toimi ja tämä on suorastaan hemmetinmoinen raiskaus ensimmäistä osaa kohtaan. Tässä kaikki on niin tavallista, eikä tämä ole läheskään niin pelottava kuin edellinen osa. Ohjaus on karmeaa, eivätkä näyttelijät eläydy rooleissaan. Vampyyrit ovat jotenkuten ihan siedettävää tasoa.

Kumminkin, King-fanina, suosittelen jättämään väliin. Jotkut vampyyrihullut voivat ehkä pitääkin tästä, jos kukaan ei tiedä mitään Kingin alkuperäisestä teoksesta, eikä huonot kauhut ole haitaksi.

Repo-Renki

Suspiria - tappavat huokaukset arvosana 3,88
Suspiria - tappavat huokaukset

Paluu kauhujen kaupunkiin
Paluu kauhujen kaupunkiin arvosana 2,43

Paluu kauhujen kaupunkiin (1987)

Alkuperäinen nimi: A Return to Salem's Lot

Kauhu