Todellista aave-elokuvaystävien mansikkapirtelöä!

Tämä teos on mielukuvitusta ruokkivaa herkkua. Todellista aave-elokuvaystävien mansikkapirtelöä! Mitä voi odottaa elokuvalta joka sijoittuu yhteen pimeään ja suureen kartanoon?

Grace (Nicole Kidman) on nuori nainen joka asuu suuressa kartanossa kahden lapsensa kanssa. Molemmat lapset sairastavat tautia joka estää heitä olemasta auringonpaisteesta. Kartanon kaikkien ikkunoiden verhot on pidettävä kiinni ja ovet suljettava perässään.

Elokuva teoriassa alkaa vasta kun taloon saapuu Gracen palkkaama talonhoitaja perheineen. Epäilykset alkavat pikkuhiljaa kohdistua tätä palvelusväkeä kohtaan...

Tunnelma on ainutlaatuista vaikkakin itse elokuva on nopeasti katsottu. Muutamat kohtaukset saavat varpaat nousemaan kurkkuun ja loppuratkaisu saa veren kiehumaan. Lopputekstien rullatessa tekee mieli purkaa aggressiotaan oveen tai pöydän kulmaan. Kokonaisuudessaan erinomainen elokuva, mutta jää kuitenkin melko tyhjäksi sisällöltään.

nimimerkki: Anselmi

The Others arvosana 4,00
Trilleri,
2001
Alejandro Amenábar
Alakina Mann, Christopher Eccleston, Elaine Cassidy, Eric Sykes, Fionnula Flanagan, James Bentley, Nicole Kidman
USA, Espanja, Ranska