Mitä pidemmälle elokuva etenee, sitä enemmän se alkaa mennä kiinnostavammaksi.

Ihan aluksi sanon että leffa oli mahtava! Elokuva ei vastannut odotuksiani vaan vielä parempaa!!!

En tiedä oliko leffasta tehty kirjaa, mutta tiedän sen että The Others oli Alejandro Amenábar ensimmäinen amerikkalainen elokuva, eli siis kauhuelokuva seilailee lajityyppinä miltei Manalan porteilla ja se on aina hyvä asia... Nicole Kidman oli tässä elokuvassa... Siis miten sen selittää... Siis hän näytteli mahdottoman hyvin.

En aluksi tajunnut juonta mutta se alkoi seljetä vähitellen. Aluksi siinä ei tajuu mitään, mutta sitten alkaa epäillä väärin ennen kuin koko juoni paljastuu =).. Ihmisen päähän pureutuvana psykologisena, tarkoituksellisen hämääviä mielikuvia tarjoavana arvoituksena... Kauhu vielä parikymmentä vuotta sitten miellettiin, sitä ei ole enää tunnistanut kirveelläkään.

Mitä pidemmälle elokuva etenee, sitä enemmän se alkaa mennä kiinnostavammaksi. The Others paljastuu idealtaan maukkaaksi. Alejandro Amenábar osoittaa The Othersilla hallitsevansa vaikean lajityypin hienovaraiset nyanssit kelvollisella tavalla...

Joten MINÄ en voi sanoa että leffa olisi ollut huono tai muuta vastaavaa vaan minä sanon, että OLI KYLLÄ IHANA LEFFA!!! Minä paljastaisin mielelläni koko juonen, mutta kun en saa... Suosittelen mennä vuokraamaan tai ostaaman kyseisen leffan ja katsomaan sen!

Nimimerkki: Other girl

The Others arvosana 4,00
Trilleri,
2001
Alejandro Amenábar
Alakina Mann, Christopher Eccleston, Elaine Cassidy, Eric Sykes, Fionnula Flanagan, James Bentley, Nicole Kidman
USA, Espanja, Ranska