Lievästi surrealistinen, vuoroin dramaattinen ja vuoroin komediallinen elokuva kahdesta miehestä jotka pelastivat toistensa hengen 1. maailmansodassa. Molemmat pakenevat yhtä miestä, kummallakin on vain eri mies kyseessä.

Pidin kyllä kovasti, en vain ymmärtänyt miten se pikkutyttö tajusi muka niin tarkasti toista miestä joka ei kyennyt puhumaan. Pahis oli hyvä hahmo (ja sen näyttelijä tuntui sopivan hyvin rooliinsa), mutta lupaavan alun jälkeen hän ei oikein saanut enää tilaa rellestää vaikka herkullisia tilanteita olisi ollut vaikka kuinka. En tiedä millainen kirja on, joten pohjaan tuntemukseni vain tähän leffaan. Lukulistalle kyllä meni. Pieniä seikkoja, mutta ärsyttivät yhtä kaikki. Olisi voinut olla parempikin ja juuri se ärsyttää kenties eniten. Suosittelen joka tapauksessa.

Jautsi

Onhan tämä nätin näköinen elokuva, että sitä epookintapaista on vahvasti. Ylenpalttisen punaiset huulet sillä bonnella. Vaikka sitten niille ylimääräinen tähdenpuolikas.

Beer Master

Draama
2017
Albert Dupontel
Albert Dupontel, Pierre Lemaitre
Albert Dupontel, Émilie Dequenne, Laurent Lafitte, Mélanie Thierry, Nahuel Pérez Biscayart, Niels Arestrup
Ranska
ranska