JohnRambo

Tässä on mun mielestä malliesimerkki siitä miten tällaista elokuvaa ei pidä tehdä. Koko touhu nojaa siihen, että nauretaan mustalle '70-luvun muodille, mutta räikeästi käytetään kuitenkin soundtrackilla tuon ajan timanttisia soul- ja funkbiisejä. Käsikirjoitus nojaa ainoastaan siihen, että hauskuus syntyisi nimenomaan siitä, että afropäinen musta mies olisi lähtökohtaisesti tuollainen isokullinen naisten puikottaja ja punamin metsästäjä. Tai oikeastaan ongelma ei ole siinäkään. Koko touhusta puuttuu täysin sydän. Miksi päähenkilö pukeutuu, kuin olisi '70-luvulta mutta muu leffa näyttää täysin valmistusvuodeltaan? Black Dynamite toimi ihan helvetin, myös jollain tasolla Undercover Brother. Näissä on kuitenkin erona Ladies Maniin, että niihin on upotettu yritystä tehdä esikuvistaan tiukkaa parodiaa/tribuuttia tai BD:n tapauksessa hienosti molempia.

Leffaa oli ihan vitun tuskasta katsoa loppuun asti. Ainoa valopilkku leffassa Karen Parsons, jonka perään kuolasin teini-ikäisenä Bel Airin prinssiä katsellessa.

(DVD)

Naistenkaataja