En tiedä johtuiko väsymyksestä, mutta nauroin tälle leffalle todella paljon, uskomattoman hauska ja viihdyttävä.

Woody Allenille tyypilliseen tapaan tässä puhutaan paljon, mutta jos sen ei anna häiritä, luvassa on jännää (ihmissuhde)sekoilua. Leffassa siis näytelmäkirjailija saa kustantajakseen mafioson, sillä ehdolla että hänen tyttöystävänsä pääsee mukaan näytelmään myös. Pahaksi onneksi tuo tyttö ei osaa näytellä pätkääkään.

Leffa on näyttelijöiden juhlaa, heillä on selvästi ollut todella hauskaa ja se välittyy katsojille. En ole montaa Allenin leffaa nähnyt, mutta tämä on toistaiseksi paras niistä mitä olen nähnyt. Voisin suositella tätä muillekin kuin Allen-faneille.

Uytp7

Parhaimmillaan kerrassaan upea, heikoimmillaankin erittäin hyvä tarina ohjaajasta, joka viimein saa tilaisuuden lyödä itsensä läpi teatterimaailmassa. Joukkoon sekoittuu iloisesti niin gangstereita, diivoja, muuten vain vekkuleita hahmoja sekä vauhdikkaita käänteitä. Näinkin haastava kokonaisuus pysyy loistavasti kasassa enkä näin ollen voi olla ropsauttamatta neljää tähteä vähempää.

Addeh

Komedia,
1994
Woody Allen
Douglas McGrath, Woody Allen
Chazz Palminteri, Dianne Wiest, Jack Warden, Jennifer Tilly, Jim Broadbent, John Cusack