Lars ja se ainoa oikea

(2008)

Elokuvasta

Elokuvan nimi: Lars ja se ainoa oikea
Genret: ,
Maat:
Alkuperäinen nimi:Lars and the Real Girl
Valmistusvuosi:2008
Pisteytyksiä: 82
Tarkka arvio: 3.35

Sydämeenkäyvä elokuva yksinäisestä miehestä, joka tilaa internetistä pumpattavan nuken ja rakastuu siihen. Toisin kuin todelliset, pelottavat naiset, Bianca ei puhu vaan istuu silmät ja suu ammollaan hiljaa. Biancan kanssa voi jutella mukavia tai riidelläkin jos siltä tuntuu. Mutta miten Larsin perhe outoon tilanteeseen suhtautuu?

Kommentit & Pisteytykset

dbgirl

Lars (Ryan Gosling) on yksinäinen, mutta ei enää kauaa. Hänen samassa pihapiirissä asuva veljensä sekä hänen vaimonsa ottavat ilolla vastaan Larsin tyttöystävän, kunnes hämmentävä totuus paljastuu heille.

Loppuosa sisältää spoilereita!

Rupesin katsomaan komediaa (siten tämä oli luokiteltu, ja kyllähän tässä sitäkin oli, mutta suurimmaksi osaksi tämä oli draamaa) mutta sainkin hiljaisen, maanläheisen ja fiksusti kerrotun kuvauksen mielisairaudesta, harhakuvitelmasta. Kun ajattelee tämän premissiä miehestä joka rakastuu seksinukkeen ja genrenä on komedia, en olisi ikinä uskonut sitä kerrottavan näin. Tämä olisi voinut mennä pieleen niin monin tavoin, mutta tämä ei kertaakaan pilkkaa hahmoansa eikä sairautta. Hyvän tarinan lisäksi Ryan Gosling teki loistavaa työtä ja sai hahmosta sympaattisen ja rakastettavan.

polkadotpaula
klauskinki