Melko pelottava kauhu, jossa mannekiineista tehdyt kauniit nuket ikään kuin heräävät eloon. Tästä on moni slasheri saanut vaikutteita ja ohjaus on ihan kekseliästä muutamien älykkäiden jippojen kera. Näyttäviä tappoja pursuava teos!

HAL9000

Todella omituinen elokuva millä tahansa mittarilla. Ei ehkä laadukkaimmasta päästä noin niin kuin tuotannon osalta, mutta kyllähän tämä viihtestä käy. Pituutta ei ainakaan ole liikaa, ja musiikkiraita on a-luokkaa. Se on jopa melkein liian hyvä tähän elokuvaan.

Key

Kuoleman Mannekiinit (Tourist Trap) on 70-luvun kulttielokuva joka saattaa jäädä joillekkin katsojille painajaimaisena mieleen. Vaikkei niin elokuva ollutkaan niin pelottava pidin siitä huolematta sen ahdistavasta tunnelmasta ja hienosta vanhanaikaisesta tyylistä. En suosittele niille jotka odottavat hirveän pelottavaa elokuvaa mutta niille jotka pitävät tunnelmallisista kulttielokuvista.

Villetys

Ehkä pienoinen pettymys odotuksiin nähden.
Kyllä tämän pari kertaa katsoo.

Blastmaster

1979
K18
David Schmoeller
David Schmoeller, J. Larry Carroll
Chuck Connors, Dawn Jeffory, Jocelyn Jones, Jon Van Ness, Keith McDermott, Robin Sherwood, Shailar Coby, Tanya Roberts