Kirottu 3: Paholaisen vallassa

Alkuperäinen nimi:The Conjuring: The Devil Made Me Do It
Valmistusvuosi:2021
Pisteytyksiä: 22
Tarkka arvio: 2.89

Kirottu 3: Paholaisen vallassa kertoo hyytävän tarinan kauhusta, murhasta ja tuntemattomasta pahasta, joka kauhistutti jopa kokeneet paranormaalien ilmiöiden tutkijat Ed ja Lorraine Warrenin. Yksi heidän kuuluisimmista tapauksistaan alkaa taistelulla nuoren pojan sielusta. Matka vie heidät syvemmälle tapaukseen kuin koskaan ennen, kun ensimmäisen kerran USA:n historiassa murhasta epäilty henkilö väittää oikeudessa olleensa demonin riivaama.

Leffasarjan osat: Kirottu (2013), Kirottu 2 (2016), Kirottu 3: Paholaisen vallassa (2021)

Arviot

Viihdyttävän tehokas kauhudraama ja pienistä vioistaankin huolimatta onnistunut trilogian päätös Kirottu elokuville

Ohjaaja, käsikirjoittaja ja tuottaja James Wan lukeutuu yhdeksi viime vuosien mielenkiintoisimmaksi kauhuelokuvasarjojen luojaksi. James Wanin mielikuvituksesta on lähtenyt liikkeelle (), () ja () elokuvasarjat joista viimeksi mainitusta on kehittynyt omanlainen kauhu-elokuvamaailma johon lisänä kuuluvat enemmän tai vähemmän mainetta keränneet (), () ja (). James Wanin vuonna 2013 ohjaama ja käsikirjoittama on varsin pätevä 1970 luvun […]

Arvosteltu: 04.06.2021

Kommentit & Pisteytykset

Also Starring

Haahuilija

Samaa tasoa aikaisempien osien kanssa!

KaiZeri
Paranoid