Arvoton ja armottoman huono mitäänsanomattomuuden mestariteos. Vaikea ymmärtää, miksi edes huikean kasan "vanhaa roskaa" levittävä Futurefilm julkaisisi tämän itsenäisellä deeveedeellä. Tämä ei ansaitse sitä! Jos sen hankit, varmista, että hinta ei ylitä neljää euroa. Näin säästyt suurelta katumukselta. Mutta jumankauta, sehän on koo kaheksantoist! Se varmaan murskaa niitten ihmisten päät ja veri suihkuaa lol!

Valitettavasti näin ei ole. Leffa ei sisällä yhtäkään tappoa. Verta on tippoina mitattuna nolla, ja jos alastomuutta etsit, kannattaa mennä etsimään muualta. Yksi kirosana siellä taisi kyllä tipahtaa.
Parasta tässä on kuitenkin se, että etukannessa lukee suurella tekstillä kuuluisat sanat:

LEIKKAAMATON VERSIO.

What the shit? Voimme rehellisesti todeta kotelon olevan kusipäinen yritys hankkia lisää katsojia. Siis niitä, jotka olisivat halunneet nähdä jättiläisen puristamassa päitä, liiskaamalla ihmisiä autojen alle, astumalla heidän päälle (splat) ja niin edelleen.

Mutta sitten itse elokuvaan. ..well, se on syvältä. Ihan kivat näyttelijät ja yllättävän laadukkaat tehosteet jäävät ainoiksi hyviksi puoliksi. Camppia on yhtä paljon kuin keskitysleirillä, kiinnostuksen taso vastaa jotain fucking kaunokirjallisuuden "klassikkoa" ja mitään ei tapahdu ennen viimeistä kahtakymmentä minuuttia, jolloin ei myöskään tapahdu mitään.

Niin mikä hyökkäys?

Jättiläisnaisen hyökkäys