I Care a Lot

Pisteytyksiä: 6
Tarkka arvio: 2.92

Kommentit & Pisteytykset

dbgirl

Eka tunti oli aivan loistava, (komedia)kultaa! Juoni, huumori ja tyyli – kaikki toimi todella hyvin ja oli piristävää että tässä ”käsiteltiin” vanhusten kaltoinkohtelua mikä ei ole kovin yleinen teema elokuvissa. Olen kyllä pienestä saakka ihmetellyt että missä kaikki vanhukset on, niitä ei juuri näy sarjoissa eikä leffoissa. Suuri puute! Eihän se seksikkäin aihe ole mutta tarviiko kaiken ollakaan? Ei. Ei niiden roolien isoja tarvitse olla, vaikkapa jos perhe ei pääse hakemaan lastansa tarhasta tai koulusta niin isovanhempi voi tulla apuun – kas siinä on heti uskottava perhekuvio ja realistinen, jos sellaista haluaa. Kovin harva leffa tekee niin, sarjoissa olen vähän enemmän heitä nähnyt.

Toka tunti oli sitten valitettava lässähdys. Juonellisesti se oli OK ja sinällään ”uskottava” tietyssä laveassa mielessä, minusta suurin ongelma siinä oli se kun leffan sävy muuttui vakavammaksi. Eka tunti toimi koska se oli niin tyylikäs ja humoristinen ja varma. Tuntui, että tekijä ei tiennyt miten jatkaa leffaa ja se tuntuikin haparoinnilta.

Rosamund Pike oli mahtava roolissaan. Katsoin tämän koska ihastuin häneen Moirainena Ajan pyörä-sarjassa. Muut jäivät tässä hänen varjoonsa. Musiikki oli enimmäkseen hyvää.

Eka tunti 4/5, toka tunti 2,5/5, yhteensä ~ 3

kolamuki