Boy From Shadows

Ei iskenyt sitten lainkaan. Kehyskertomus on täysin naurettava ja teinimeininki ei anna leffalle minkäänlaista uskottavuutta. Lucas Black sopi pääosaan yhtä hyvin kuin kissa koirankoppiin ja huumoriakin oli harmittavan vähän kahteen edelliseen verrattuna.

DRUGS

AUTOPORNOOOOO!
Voi jeesus kun ne jaksaa tehdä näitä samanlaisia autoleffoja. Meikäläinen ei vaan saa näistä mitään irti.

King Diamond*

Ihan skeida, ettei mitään järkee.

May_Force_Be_With_U

Kauheeta kuraa. Mielummin katson Top Gearin tuotantokauden ja jaksojen välissä selailen uusimman Hustlerin. Toivottavasti veekasiturpotiisseli hullut sai tästä jotain irti, minä en vaan saanu. Sarjassa "Elokuvia, jotka olisi pitänyt jättää tekemättä". Ainut hyvä puoli, että ei tarvitse olla täysikänen nähdäkseen "kissoja", Hustlerin ostamiseen pitää.

mikko22

Jep, elikkäs nytten tuli katteltua tämmönen paska kasa kun Vähäpäät, tokio drift. Pakko on kyllä sanoa että kyllä oli raivostuttavaa kehitysvammaa alusta loppuun asti. Amerikka lainen kolli menee näyttämään tyhmille japseille miten autolla ajetaan, tapellaan ja nussitaan varikkohuoria. Mitäkhää mä tällekii jöötille antaisin, jos vaikka neljä kautta viis tähteä. Näihin kuviin ja syylärille runkkaus tunnelmiin täältä tähän.

seven

Tuli uusintakatseltua näin aamutuimaan, ja kaikinpuolin paskempi kuin muistinkaan tämän olevan. Juoni ei tunnu kiinnostavan minkään vertaa koko elokuvan ajan sekä useimmat näyttelijäporukasta lähinnä rasittavia. Elokuvan soundtrack, johon mahtuu mukaan ihan riittävästi ainakin räppiä ja muutenkin ärsyttävää jumputusta autojen kruisaillessa Tokion kaduilla - ehkä paskin vähään aikaan kuulemani. Sitten vielä tämä Sonny Chiban esiintyminen elokuvassa, josta ei myöskään erityisemmin kehuttavaa löydy.

Tupolev79

Jo tässä vaiheessa lienee selvää, että tässä oli tämän turhan elokuvasarjan turhin osa. Ainakin omalla kohdallani, kun ratsastetaan jonkin elokuvan nimellä ja tehdään siitä jatko-osa, täysin uusilla naamoilla ja vailla mitään yhteyttä edellisiin osiin tulee tuomio olemaan aina tyly! No, vilahtihan Herra Diesel kuvassa siinä lopussa noin minuutin verran. En mitenkään pysty pitämään tätä edellisiä parempana vaikka nekään eivät mitään kovin hyvää viihdettä tarjonneet.
Turhake ja vielä siitä huonoimmasta päästä..

akaharo

turha_aforismi

Vigilante

Hurjapäät: Tokio Drift
Hurjapäät: Tokio Drift arvosana 3,00

Hurjapäät: Tokio Drift (2006)

Alkuperäinen nimi: The Fast and the Furious: Tokyo Drift

2006
Justin Lin
Chris Morgan
Bow Wow, Brian Goodman, Brian Tee, Leonardo Nam, Lucas Black (II), Lynda Boyd, Nathalie Kelley, Sonny Chiba, Sung Kang
USA, Saksa
englanti, japani