JohnRambo

Ensimmäinen näkemäni WWE-Batistan tähdittämä leffa alkaa lupaavasti, mutta vähitellen loppua kohden latistuu tylsän latteaksi salaliittotrilleriksi.

Leffalle on annettava tunnustus uskomattoman huonosta soundtrackista. Jokainen biisi on hip hopin, heavyn ja teknon kauheaa sekoitusta, joilla pyritään parhaimman mukaan kuvaamaan päähenkilön sielunmaailmaa. Batista on pääosassa ok, mutta herkistelyosuudet saivat mut vähän vaivautumaan. Miehessä on kuitenkin orastavaa potentiaalia näihin leffoihin. Danny Trejo piristää lyhyellä visiitillään leffaa. Muu kaarti onkin sitten aika huonoja. Dominic Purcellin feikki italianamerikkalaisaksentti on hirveä. Melkein yhtä huono, kuin kaimansa Dominic Westin leffassa Punisher: War Zone.

Bleh.

RevyFan

Tämmönen pikkubudjetin häsläys. Ekana pistää silmään ihan vaan tyylikkäiksi tehdyt kannet jotka eivät kuvaa elokuvaa kyllä mitenkään eivätkä sovi siihen. Noh, näyttelijöiden takia minä tämän katsoin, heidän jälkensä on kyllä aika lailla odotettua. Juoni on ihan perusnäppärä, kaverilla menee aika huonosti, loppuu hieman kesken. Toiminta menettelee. Ähh, kyllä tästä niin tyhjä olo jäi. Niin tavallinen suoraan DVD:lle tehty toimintapätkä. Ei voi suositella.

Ipar

JVDS