AAnyway

Todella mahtavan random komedia, josta nautin täysin siemauksin. Kuuluisien tähtien esiin ponnahtaminen mitä oudoimmissa konteksteista sopi hyvin elokuvan henkeen.

Limet

Ei läheskään Coenien parhaita leffoja, mutta silti ihan hauska Hollywoodiin sijoittuva farssi.

Rainafriikki

Pieni pettymys odotusten nähden ja ei todellakaan Coenien parhaimmistoon kuuluva elokuva, mutta silti Hail, Caesar on hyvä homage vanhan ajan Hollywoodille ja sen elokuville. Juoneltansa elokuva oli toimiva ja hyvin coenmainen mistä tykkäsin, mutta kuitenkin odotin enemmän juonellisesti. Elokuvassa on loistava näyttelijäkaarti ja kaikki tekivät oikein hyvät roolisuoritukset tässä.

Uytp7

Hauska, miltei hulvattomaksi yltyvä elokuva. Juoni pomppi vähän sinne ja tänne, onneksi se ei tehnyt leffasta mitenkään sekavaa. Nimekäs näyttelijäkaarti pelittää otaksuttavan hyvin, Clooneyn roolista pidin erityisesti. Vanhan ajan tuntu oli luotu hienosti ja filmialan lavasteiden tietämillä liikkuminen sekä "kohtausten" kuvaaminen lieni teoksen parhainta antia. Aina ei mene kuin Strömsössä, varsinkaan jos päärooli ei osaa näytellä. Varsin mukavat pisteet voinen antaa, uudelleenkin saatan palata tämän pariin.

AlexZ

Komedia,
2016
Ethan Coen, Joel Coen
Ethan Coen, Joel Coen
Alden Ehrenreich, Channing Tatum, Frances McDormand, George Clooney, Jonah Hill, Josh Brolin, Ralph Fiennes, Scarlett Johansson, Tilda Swinton
USA, Iso-Britannia