Leffafriikki2000

Ns pehmopornoahan tämä on, mutta ei tässä omasta mielestä mitään vikaa ole. Ihan mukiinmenevä draama, jossa tosin sitä itse erotiikkaa oli tosi vähän, mutta kun ottaa huomion että jenkeissä elokuvajulisteessa ei saa näkyä yhtään paljasta pintaa ilman sensurointia, niin eipä silloin leffassakaan hirveämmin paljasta pintaa näy..

RevyFan

Olen positiivisesti yllättynyt. Juoni ei sinänsä ole kovin vakuuttava, mutta on siinä aivan kiistatta ennen näkemättömiä piirteitä ainakin minun katsomissani elokuvissa. Joita on mielestäni monta. Näyttely toimii ja Dakota on kyllä aika ilmestys. Draamaksi tässä on aivan riittävästi sisältöä ja jotenkin tätä vaan jaksoi seurata. Ehkä se johtui siitä että halusin nähdä kun Anastasiaa läpsitään pepulle. Mutta oli miten oli, en voi valehdella etteikö kiinnostus olisi pysynyt yllä. Onhan tämä toki aika kilttiä pääosin, mutta ei tämä mitään puhdasta bondage pornoa pitänytkään kai olla. Muutama hauskahko dialogin pätkäkin löytyi. Loppuu todella yllättäen ja perusteet loppua edeltävän käännekohdan tapahtumiselle ovat yleensäkin aika omituiset. Viihdyin!

Punakuu

Fifty Shades of Grey
Fifty Shades of Grey arvosana 2,06
Draama
2015
50 Shades of Grey
Sam Taylor-Johnson
E.L. James, Kelly Marcel
Dakota Johnson, Eloise Mumford, Jamie Dornan, Jennifer Ehle, Luke Grimes, Max Martini, Victor Rasuk