Ender’s Game

Alkuperäinen nimi:Ender's Game
Valmistusvuosi:2013
Pisteytyksiä: 61
Tarkka arvio: 2.84

Lähitulevaisuudessa vihamielinen avaruusoliorotu, formikit, on hyökännyt Maahan. Ilman suuramiraali Mazer Rackhamin (Ben Kingsley) tarunomaisia sankaritekoja kaikki olisi ollut hukassa. Valmistautuessaan seuraavaan hyökkäykseen suuresti kunnioitettu eversti Hyrum Graff (Harrison Ford) ja kansainvälinen armeija kouluttavat parhaita nuoria kykyjä löytääkseen uuden Mazerin.

Ender Wiggin (Asa Butterfield), ujo mutta strategisesti älykäs poika, värvätään eliittijoukkoon. Saavuttuaan taistelukouluun Ender hallitsee nopeasti ja helposti yhä vaikeammat haasteet ja simulaatiot erottuen joukosta ja saavuttaen tovereidensa kunnioituksen. Graft valitsee pian Enderin armeijan seuraavaksi suureksi toivoksi, mikä johtaa ylennykseen upseerikouluun. Siellä itse Mazer Rackham kouluttaa häntä johtamaan sotilastoverinsa historialliseen taisteluun, joka määrittää Maan tulevaisuuden ja pelastaa ihmissuvun.

Perustuu palkintoja voittaneeseen bestselleriin. ENDER’S GAME on eeppinen seikkailu, jonka rooleissa ovat Asa Butterfield, Hailee Steinfeld, Ben Kingsley, Viola Davis, Abigail Breslin ja Harrison Ford.

Kommentit & Pisteytykset

AAnyway