Massasta poikkeamaton zombileffa, joka onnistuu ajoittain tarjoilemaan mukavan brutaalia menoa. Muuten juoni on melko unettavaa osastoa, tai ei ainakaan kovin suuresti mielenkiintoa herättävä. Suurin ärsytyksen aihe lienee itseäni kerta toisensa jälkeen kismittävät pikajuoksijazombiet. Jotka osaavat ilmeisesti parkourata.

vasara88

Jaksoi kiinnostaa loppuun asti, vaikka onhan tällaista jo nähty paljon viime vuosina. Devils Playground on ottanut vaikutteita 28 leffoista, mutta samaa ahdistuksen ja kauhun tunnetta se ei onnistu luomaan. Tartunnan saaneet ovat tylsiä, enkä missään tapauksessa kutsuisi niitä Zombeiksi. Minua kiinnosti enemmän ihmisten väliset asiat kuin ne pomppivat tautiapinat. Varsinkin Craig Fairbrassin näyttelemä Cole on leffan parasta antia. Danny Dyer jäi vähän taka-alalle.

Tekninen toteutus oli ihan hyvää mutta gorea olisi saanut olla vähän enemmän, koska sillä nämä leffat ratsastavat.

Bad Lieutenant

lonelyrider

srlq

tirehtööri

Zombie - Hälytystila Lontoossa
Zombie - Hälytystila Lontoossa arvosana 2,38

Zombie - Hälytystila Lontoossa (2010)

Alkuperäinen nimi: Devil's Playground

2010
Mark McQueen
Bart Ruspoli
Colin Salmon, Craig Fairbrass, Danny Dyer, Jaime Murray, Lisa McAllister, MyAnna Buring, Sean Pertwee, Shane Taylor
Iso-Britannia