Odotuksia parempi, joka tarkoittaa silti sitä, että ihan paska. Varsinkin näytteleminen aivan surkeaa. Andrew Bryniarski eli Jocko on ehkä huonoin "näyttelijä", jonka olen koskaan elokuvissa nähnyt jotain eläytymistä yrittävän. Yhtään sanaa ei herra saa uskottavasti ja ylinäyttelemättä ulos. Ohjaajan tyhmyyttä että Jockolle on niinkin paljon vuorosanoja annetty. Karu ulkonäkö sopisi täydellisesti äänettömäksi tausta patsastelijaksi.

Muutama ihan kohtuu hyvä idea kuitenkin elokuvassa on. Esimerkiksi juonenkäänne jossa cyborg nainen on raskaana kelpaisi isompi budjettiseenkin scifi elokuvaan. Vaikkapa orjina käytetyt robotit alkavatkin lisääntymään ja ihmiset jäävät vähemmistöksi, kun päivitykset menevät liian pitkälle ja kehittävät robotteja liikaa. Demokratiakin kusisi koiville, kun robotit alkavat äänestää omia ehdokkaitaan ja säätämään omia lakejaan.

Cyborg 3:ssa ihmiset jahtaava cyborgeja ottaakseen niistä varaosia ja myydäkseen niitä. Elokuvan Rutger Hauer-mainen pääpahis haluaa hirveällä vimmalla löytää myyttisen ja mahtavan cyborgien kaupungin, jossa on tuhansia cyborgeja odottamassa, että joku muuttaa heidät rahaksi. Cyborg City vai Townko se oli, paljastuu pieneksi kyläksi, jossa on n. 20 puoliksi rikkinäistä robottia. Pienoinen pettymys katsojalle.

Cyborg 3: The Recycler
Cyborg 3: The Recycler arvosana 1,40
1995
Michael Schroeder
Barry Victor, Straw Weisman, Troy Bolotnick
Andrew Bryniarski, Khrystyne Haje, Malcolm McDowell, Michael Bailey Smith, Richard Lynch, Zach Galligan