Alm0st

Captivitylta ei kannata odottaa mitään, mutta jos kuitenkin ennakko-odotuksia on suosittelen jättämään ne omaan arvoonsa. Captivity on alusta saakka erittäin mielenkiinnoton, ja loppuun asti mennään samalla asenteella. Twistejä yritetään jaella, mutta rehellisesti sanottuna ne eivät voisi kiinnosta pätkän vertaa. Naispääosan esittäjä on erittäin ärsyttävä hahmo, ja hänen halunsa jäädä henkiin tai ylipäätään paeta tuntuu mitättömältä. Captivityn dvd:n etukannessa hehkutetaan elokuvan saamaa mainetta. Katsomisen jälkeen katsoja huomaa kyllä mistä tämä maine tulee..

cronenberger

Kaikenlaista roskaa sen Joffénkin on pitänyt mennä ohjailemaan.

Kolme neljännestä leffasta, eli koko alkupuolen kuolettavan tylsä ja tyystin epäuskottava vankeuskuvaus, on tuhanteen kertaan nähtyä plagiaattiroskaa ja silkkaa katsojan elinajan haaskausta - ei vähiten Elisha Cuthbertin näköjään täydellisen lahjattomuuden ansioista. Koko muu kaarti on kyllä lähes yhtä surkeaa, jos sitä nyt voi minään varsinaisena puolustuksena pitää.

Lopussa tulee sentään vähän vipinää ja mielenkiintoisempia, joskin vähemmän yllättäviä juonenkäänteitä. Valitettavasti aivan liian myöhään kokonaisuuden kannalta, ja moni katsoja on tässä vaiheessa jo heittänyt koko devarin mäkeen.

jalakanen

Kattelin tämän Tanskankielisillä teksteillä kun lätty ei suostunut toimimaan. Se tarjosikin paljon enemmän huvia kuin mitä itse elokuvasta sai revityksi irti.

Täysin turha tekele.

eskoaarne