Darkman900

Ei paha, ei paha. Positiivinen yllätys suorastaan! Chris Evans oli pääosassa juuri sopiva. Näyttelijöistä pisimmät korret vettä kuitenkin Tommy Lee Jones ja Hugo Weaving. Toiminta oli näyttävää ja parissa kohtaa yllättävän brutaalia. K-11 on kyllä turhan matala ikäraja mielestäni. Kuitenkin Marvel-leffojen ehdotonta parhaimmistoa!
4/5

junik

Ei ollenkaan paha. Tavanomainen viimehetken pelastuksineen, mutta supersankareilla nyt vain on silti aina oma, varattu pikku paikkansa täällä päässä. :D

meze1

Mielestäni todella onnistunut supersankari elokuva. Varsinaisesti ärsyttäviä kömmähdyksiä ei oikeastaan ollut ja näyttelijätyö oli osuvaa. Komediaa olisi tietenkin kaivannut hiukan lisää, mutta sotasankaritoiminta akselillehan tämä oikeastaan meneekin.
Suosittelen vilpittömästi.

TatiTeThird

Ihan hyvä, ihan hyvä. Odotukset eivät olleet kovin korkealla, mutta täyttyivät ja jopa ylittyivät hitusen. Kyseessä on varsin raikas ja hieno elokuva. Se on myös opettavainen tarina ja näyttelijäsuoritukset ovat hyviä. Minulla oli tosin todella pahat ennakkoluulot Chris Evansia kohtaan. Ajattelin, että hän pilaa koko elokuvan. Eipäs pilannut, vaan päinvastoin. Hän oli todella hyvä Kapuna.
Hugo Heawing oli puolestaan lähinnä ärsyttävä, vaikka ei häntä hirveästi elokuvassa loppujen lopuksi näkynytkään. Anteeksi vaan.

Luulin aluksi tietäväni miten tarina loppuu, mutta se olikin hyvin odottamaton loppu ja aika harvinainen. En olekaan muissa elokuvissa tuommoiseen törmännyt. Loppujen lopuksi ihan sopiva ja hyvä.

Kostajat -elokuva ilmestyy ensi keväänä ja loppu ja moni muukin kohtaus on tarkoitettu juuri tätä leffaa varten. Se ärsyttää, koska siitä tulee mieleen, että elokuva oli pakko tehdä, koska Kapteeni Amerikka esiintyy Kostajat -elokuvassa. Eli ikään kuin Captain America: The First Avenger olisi hutaistu tuosta vain, koska se piti tehdä viimeistään tänä vuonna. Mutta jos ei tiedä, että Kostajat -leffa on tulossa seuraavana vuonna, ei edes ajattelisi, että Captain America olisi hutaistu.

Onko tämä jotain muotia vai mitä tämä on, että uusissa elokuvissa ei näytetä elokuvan nimeä ollenkaan? En juuri nyt muista mikä oli toinen elokuva, missä ei ollut alussa, eikä lopussa minkäänlaista nimeä. Tosin todennäköisempää on, että en vain huomannut, mutta tämmöisen asian olen silti huomannut.

64jamesbond

annikaaa