Beer Master

Huumori ei toiminut ja Woody Allenin kertojaääni tuntui turhalta ja vain sekoitti pasmat sen sijaan että olisi selkeyttänyt tapahtumien yhteyttä. Naisnäytteliät olivat todella kauniita ja vetivät hyvät roolit, mutta miehet Jesse Eisenberg ja Steve Carell eivät oikein sopineet rooleihinsa.

Katsoin nyt sitten uudempaa Allenia. Kyllä vanhassa oli enemmän viehätystä, ei tämä nyt hengetön varsinaisesti ollut mutta ehkä hieman... ontohko? Perinteinen sanatulva oli muuttunut luonnollisemmaksi ja leffa näytti hyvältä. Pidin myös Jesse Eisenbergistä. Olen nähnyt Kristen Stewartilta tähän mennessä vain tämän, ekan Twilightin ja Still Alicen, missään näistä hän ei ole onnistunut vakuuttamaan minua näyttelijänlahjoistaan. En pitänyt myöskään Woody Allenin itsensä esittämästä kertojanäänestä, sen kertomistapa ja huumori ei oikein toiminut. Leffa olisi toiminut ihan hyvin ilman sitä. Kyllä tämän katsoi, mutta tuntui melko turhalta (erityisesti verrattuna hänen aikaisempiin töihinsä).

Jautsi

Woody Allen osaa tehdä hienoja elokuvia ja siksipä välillä ihmetyttää miksi hän tekee myös tällaisia aikaa ja vaivaa vaativia välitöitä. Onhan elokuvassa selkeä tarina, mutta onko se nyt sitten niin kiinnostava? Kai se on niin, että Allenia vain kiinnostaa elokuvien tekeminen, niin että hän tekee niitä aina vaan lisää?

Addeh

Komedia,
2016
Woody Allen
Woody Allen
Blake Lively, Corey Stoll, Jeannie Berlin, Jesse Eisenberg, Ken Stott, Kristen Stewart, Parker Posey, Steve Carell