Bodies Bodies Bodies

Alkuperäinen nimi:Bodies Bodies Bodies
Valmistusvuosi:2022
Pisteytyksiä: 8
Tarkka arvio: 3.06

Joukko rikkaita kaksikymppisiä pakenee ulkona riehuvaa hurrikaania järjestämällä juhlat syrjäisellä kartanolla. Hauskaksi ajanvietteeksi tarkoitettu seurapeli saa kuitenkin kieron käänteen ja katastrofi on valmis: kuka on selkäänpuukottaja ja ketkä muuten vaan feikkejä?

Kommentit & Pisteytykset

Villetys

Bodies Bodies Bodies on hyvin perinteinen nykyajan kauhuelokuva, jonka katsoo juuri ja juuri kertaalleen. Heti alusta alkaen teini joukon juhlimisen seuraaminen alkaa tuntumaan pitkästyttävältä ja tässä on aivan liikaa nykyajan somehommaa mukana. Murhapelin lähtiessä käyntiin elokuva nostaa hieman tasoaan ja pimeässä talossa liikkumiseen on saatu vähän jopa tunnelmaakin mukaan. Tapoista löytyy verta jonkin verran, mutta ei tämä silläkään saralla onnistu nousemaan kovin erikoiseksi. Loppuratkaisu on kuitenkin varsin toimiva ja se nostaa vähän pisteitä, mutta itse näyttelijät ovat aika keskinkertaisia rooleissaan ja turhaa huutamista ja sekoilua on liikaa juonessa mukana. Kokonaisuutena elokuva edustaa sitä heikompaa osastoa omassa lajityypissään ja on varsin unohdettava teos.

Vilperi

Myrskybileet muuttuu sarjaksi ruumiita, tässä varsin onnistuneessa kauhukomediassa. Vaikka tämä vaikuttikin välillä tosi typerältä tarinalta, mutta lopulta se ei sitä ollut. Alussa joukkio vaikuttaa yhtenäiseltä porukalta, mutta leffan edetessä löytyy monenlaista kismitystä henkilöiden välillä, ja seuraukset näkyy lisääntyvänä ruumis määränä. Erityisesti plussaa annan elokuvan lopulle, koska en ole pitkään aikaan leffan lopussa kokenut tätä hienoa ahaa-elämyksen tunnetta.
7/10

The Sam1