Toivon hartaasti että joku elokuvatuottaja panee lopun Uwe Bollin ohjausuralle.

Ohjaaja Uwe Boll on herättänyt kohua niin kriitikoiden kuin pelifanienkin kesken. Herran kaksi viime kertaista leffaa "Alone in the dark" ja "House of the dead" floppasivat pahasti ja saivat erittäin huonoa palautetta. BloodRayneakään ei voi suositella edes kyseisen pelin faneille, koska elokuva-versio on täysi sukka. Minulla on monta syytä yhteen pisteeseen: surkea dialogi, ärsyttävät leikkaukset suoraan pelistä, osittain huono näyttelijätyö, ja henkilöihin ei otettu mitään syvempää kantaa, vaan toiminta on päätöntä räiskimistä.

Ihmettelen vielä sitä, että Uwe Boll on kahden flopin jälkeen saanut vielä oikeuden tehdä elokuvia ja mikä ihmeelliseempää, saada elokuviinsa A-luokan näyttelijäkaartin. Mm. Ben Kingsley, joka on loistava näyttelijä, sekä useimmiten Tarantinon elokuvissa näytellyt Michael Madsenin, joka on kyllä tässä elokuvassa aika huono. Mutta se johtuu varmasti huonosta dialogista. Jotenkin outoa, että Uwe Boll sanoo haastatteluissa elokuviaan mestariteoksiksi ja vertaa itseään suuriin ohjaajiin kuten Lynchiin ja Scorseseen. Itse asiassa kaikki Uwe Bollin pelileffat löytyvät IMDB:n Bottom 100 listalta, joka kertoo paljon elokuvien laadusta.

Kannattaa välttää Uwe Bollin tulevaa tuotantoa, sillä hän on tekemässä pelileffoja mm. "Far Crysta", "Seedistä", "Postalista¨sekä "Metal Gear Solidista". Toivon hartaasti että joku elokuvatuottaja panee lopun Uwe Bollin ohjausuralle.

nimimerkki: Racoon

BloodRayne arvosana 1,60
2005
Uwe Boll
Guinevere Turner
Ben Kingsley, Billy Zane, Kristanna Loken, Matthew Davis, Meat Loaf, Michael Madsen, Michelle Rodriguez
USA, Saksa