Ohjaaja George Miller: Mad Maxille tulossa jatkoa

Monet ovat hehkuttaneet Mad Max: Fury Road -leffaa yhdeksi parhaimmista toimintaleffoista viime vuosina. Mad Maxin "isä" ja leffasarjan ohjaaja George Miller on jo aiemmin kertonut kaavailleensa hahmon tarinalle lisää jatkoa. Ongelmat tuotantoyhtiö Warner Brosin kanssa ovat kuitenkin olleet asian hidasteena.

Nyt Miller vakuuttaa, että Mad Max -leffojen tulevaisuus näyttää jälleen paremmalta. Ongelmat Warner Brosin kanssa ovat liittyneet oikeustaisteluun, jossa on ollut kysymys maksamattomista bonuksista. Millerin mukaan tuotantoyhtiö oli pahimmillaan kaoottisessa tilanteessa, mutta yhtiön sisäisten asioiden järjestely uudelleen on sittemmin luonut rauhaa.

- Ratkomme yhä asioita, meidän täytyy katsoa tämä Warnerin asia loppuun asti [mutta] näyttää selvästi siltä, että [jatkoa] tehdään, Miller kertoo.

Mad Max: Fury Roadille on tällä haavaa suunnitelmissa kaksi jatko-osaa, Mad Max: Furiosa ja Mad Max; The Wasteland. Käytännössä katsoen toinen leffoista keskittyisi taistelijatar Furiosaan, toinen Mad Maxiin.

Lähteet: IndieWire, Flickeringmyth, ScreenRant

Kuva: Warner Bros./Mad Max: Fury Road, 2015

R. Isoviita 24.07.2019 klo 16:50

Aladdin-näyttelijöiden erikoinen työtilanne puhuttaa

Nimiosaa elokuvassa näytellyt Mena Massoud valittelee työpulaa, sivuosassa nähty valkoihoinen näyttelijä saa oman sarjan.

M. Night Shyamalan raotti leffasuunnitelmiaan

Jännitystä tulossa.

The Irishmanin jälkeen: Scorsese ja DiCaprio jälleen yhteistyöhön

Martin Scorsesen kuvaaja kertoo uudesta elokuvasta.