Päivitys: Ihmeotukset-leffasarjan kolmas osa siirtyy toden teolla

Jos fanitat Lisko Scamanderia, Dumbledorea ja kumppaneita, luvassa on ikävämpiä uutisia. J.K. Rowlingin luoman elokuvasarjan kolmannen osan ensi-illan tiedettiin siirtyvän, mutta uusimpien tietojen valossa odottavan aika käy todella pitkäksi.

Tuotantoyhtiö Warner Bros. on virallisesti tiedottanut, ettei leffasarjan kolmatta osaa ole tulossa levitykseen ennen vuoden 2021 marraskuun puoliväliä. Aiemmin uumoiltiin, että velhomaailman seikkailut saisivat jatkoa viimeistään alkuvuodesta 2021, vaan toisin siis kävi. Yhtiön puhemies Toby Emmerich valaa kuitenkin toivoa fanikuntaan sanoillaan:

- Olemme uskomattoman innoissamme Ihmeotukset-leffasarjasta ja luotamme siihen. Uskomme, että tämä julkaisuajankohta antaa elokuvantekijöiden taiteellisen näkemyksen puhjeta kukkaan ja synnyttää parhaan mahdollisen elokuvan faneillemme.

Elokuvan kuvaukset siirtyvät muutoksen myötä alkamaan vasta keväällä 2020. Sen roolituksissa ei toistaiseksi tulle olemaan muutoksia, eli esim. pelättyä Grindelwaldia näytellyt Johnny Depp saa näin ollen pitää pestinsä.

Lähteet: Coming Soon, Variety

Kuva: Warner Bros./ Ihmeotukset: Grindelwaldin rikokset, 2018

R. Isoviita 29.04.2019 klo 21:36

Tarantinon uusimmalle annettiin aplodit seisten

Cannes’n elokuvavieraat ovat nähneet Once Upon a Time in Hollywoodin.

Schwarzeneggerin kimppuun hyökännyt ei joudu syytteeseen

Toimintatähden päälle karattiin viikonloppuna.

Seuraava Batman-näyttelijä on lähes valittu?

Lista vaihtoehdoista lyhenee.

Thor: Ragnarök -ohjaaja kertoo Hitler-satiiristaan

Taika Waititi esittää dikataattoria itse.