Mihin katosi Charlie Sheenin veli, Emilio Estevez?

Näyttelijä Martin Sheenin (Ilmestyskirja. Nyt, West Wing) jälkikasvusta tunnetuin stara lienee useista komediarooleista tuttu Charlie Sheen. Charlien vanhempi veli Emilio, joka on pitänyt isänsä alkuperäisen sukunimen, Estevez, näkyi mm. The Breakfast Clubin, Kyttäyskeikan ja 1990-luvulla mm. Mestarit-lätkäkomedioiden myötä useilla valkokankailla. Mutta siinä missä isä Martin on edelleen aktiivinen näyttelijä, Emiliosta on kuultu paljon vähemmän.

The Breakfast Clubin jälki-istunnon raamikasta urheilijapoika Andrewia esittänyt Estevez on itse asiassa pitänyt lähes kymmenen vuotta taukoa sitten edellisen valkokangasroolinsa. Vaikkei häntä kameran edestä olekaan tavattu ahkeraan, Estevez työskentelee elokuva-alalla edelleen. Yli pari vuosikymmentä sitten hän päätti kuitenkin jättää suuret studiot ja ryhtyä itsenäiseksi elokuvantekijäksi.

- Sanoin vain lopulta, etten aio osallistua sen tyyppisten elokuvien tekoon, mitä muut haluavat minun tekevän ja aion tehdä leffoja, jotka merkitsevät jotain minulle, Estevez avaa aiempaa päätöstään Indiewiren haastattelussa.

Estevez vitsailee kirjanpitäjänsä yhä kiroavan tätä valintaa. Pitkä tauko leffarooleista katkesi hänen tuoreimman elokuvansa myötä. The Public-niminen kodittomista kertova draama sai maailmanensi-iltansa Yhdysvalloissa viime vuonna. Tässä Estevezin kirjoittamassa ja ohjaamassa leffassa näyttelevät hänen lisäkseen mm. Alec Baldwin, Christian Slater ja Jena Malone. Raina on lyhyen aikaa vielä valkokangasjakelussa kotimaassaan, minkä jälkeen se siirtyy suoratoistopalveluun.

Lähde: Indiewire

Kuva: Disney/Mestarit, 1992

R. Isoviita 23.04.2019 klo 13:27

Tommy Lee Jones luimistelee seuraavaksi salaliittoteoreetikkona

Leffaan tulossa liuta muitakin tuttuja näyttelijöitä.

Guillermo del Toron kolmas Hellboy – nähdäänkö sitä missään muodossa ikinä?

Tämän vuoden leffasta vastasivat toiset tekijät.

Disneyllä suunnitteilla myös Bambin uusi versio

Mm. Viidakkokirjan ja Leijonakuninkaan vanavedessä.

Deadpool aiheuttaa todellista päänvaivaa Disneyllä

Kolmannesta elokuvasta ei ole vielä päätetty.