Kevin Spaceyllä on jälleen asiaa

Viikko sitten näyttelijä Kevin Spacey piipahti julkisuudessa pitkän hiljaiselon jälkeen. Seksuaalisesta häirinnästä #MeToo-myräkän yhteydessä syytetty huipputähti palasi aiemmin Netflix-sarjassa esittämänsä Frank Underwoodin nahkoihin hieman yli kolmiminuuttisella videolla Le Me Be Frank, jolla tähän mennessä on jo huikeat 8,9 miljoonaa katsojaa. Video nostatti kohun, jota seurasi jälleen uusi kohu, kun Spaceyä vastaan asetettiin pian sen julkaisun jälkeen lisäsyyte.

Eilen Spacey jätti taas uuden viestin medialle ja faneilleen. Hänet kuvattiin lähellä asuinpaikkaansa. Näyttelijä kävi yllättäen noutamassa pikaruokaravintolasta lämmintä purtavaa häntä seuranneelle paparazzille. Daily Mailille työskentelevän kuvaajan mukaan Spacey oli todennut hymyillen tietävänsä tämän tekevän vain työtään ja toivotelleen ruokatuomisten kera sitten hyvää uutta vuotta. Päässään näyttelijällä oli "Eläkkeellä vuodesta 2017" -tekstillä varustettu lippalakki.

Vaikka Spaceyn julkaisema Let Me Be Frank -video saikin osan sen katsojista toteamaan, että he olivat kaivanneet Spaceyä takaisin House of Cards -sarjan päärooliin, videota myös kritisoitiin negatiiviseen sävyyn, kun uusi ahdistelusyyte näyttelijää vastaan tuli julki. Tällä kertaa Spaceyä syytetään teini-ikäisen baarityöntekijän sopimattomasta koskettelusta Massachusettsissa vuonna 2016. Nuorukainen oli myös kuvannut ainakin osan tapahtuneesta kännykällään, mutta Spaceyn lakimiehen mukaan kyseisellä videolla ei näy, että kenenkään kädet koskettaisivat mitään muuta kuin toisen henkilön T-paitaa.

Lähteet: Daily Mail, Deadline, Vulture

Kuva: CTMG, Inc./

R. Isoviita 31.12.2018 klo 20:40

Kolmas Ihmeotukset-leffa viivästynee

Ei ehdikään ensi-iltaan vielä 2020?

Ghostbusters-näyttelijä toiveikkaana jatko-osan roolituksen suhteen

Uusi Haamujengi-raina tulossa 2020.

Glass ensi-illassa: Leffantekijä laittoi itsensä likoon

Miljoonia omasta pussista.

Klassikkoleffan uusi versio jäihin?

Disney-leffa menetti jälleen ohjaajan.

Ant-Man-ohjaaja paljasti, millainen hänen Fantastic Four -leffansa olisi ollut

Ihmenelosten elokuvalliset seikkailut eivät ole isoja kehuja keränneet.